همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر محقق می‌شود

بهره‌برداری از اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان خوسف

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر بهره‌برداری از اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان خوسف آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۷۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان خوسف

محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پانا با اعلام این خبر اظهار کرد: این زمین در محل دبیرستان علامه امینی خوسف و زمینی به مساحت یک هزار و 344 متر مربع در ابعاد 28در 48 متر احداث شده که برای انجام مراحل زیر سازی و چمن این زمین بیش از 210 میلیون تومان هزینه شده است.

او با بیان این مطلب که 2 هزار دانش آموز خوسفی از مزایای این چمن مصنوعی بهره مند می شوند، تصریح کرد: بهره برداری از سالن چند منظوره برکت یکی از پروژه های در دست احداث آموزش و پرورش خوسف است که در حال حاضر قریب 99 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا دهه فجر آماده افتتاح شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به خیرساز بودن این سالن افزود: برای احداث این سالن مبلغ 300 میلیون تومان از سوی خیر نیکو کار تأمین و هزینه شده است که با بهره برداری از آن 230 دانش آموز دبستان برکت از مزایای این طرح برخوردار می شوند.

واقعی با بیان این که مدرسه فریدی خوسف نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: این مدرسه خیر ساز در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر و زیربنای 708متر مربع با 6 کلاس درس در شهرک الغدیر خوسف احداث می شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: تا کنون یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای احداث این آموزشگاه هزینه شده و پیش بینی می شود تا مهر سال آینده به بهره برداری برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار