استاندار البرز :

حماسه در آزادسازی خرمشهر بازتعریف شد

خبرگزاری پانا:استاندار البرز آزادسازی خرمشهر را بازتعریفی از «حماسه» عنوان کرد و گفت: رزمندگان و غیورمردان ایران اسلامی در سوم خرداد توانستند با آزادسازی خرمشهر بار دیگر «حماسه» را بازتعریف کنند.

کد مطلب: ۸۸۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب ضمن تبریک به مناسبت میلاد امیر المؤمنین حضرت علی (ع) اظهار داشت: برای تعریف واژه «حماسه» باید دید در این رویداد بزرگ انقلاب اسلامی چه گذشته است تا بتواند تعریفی جامع از «حماسه» ارائه دهد.

حماسه آفرینی دیگری در انتخابات 92 رقم می خورد
وی افزود: در حالی سالروز آزادی فتح خرمشهر را جشن می گیریم که در آستانه آفریدن حماسه ای دیگر با برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری در سطح ملی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم.
این مسئول با اشاره به اینکه «حماسه یعنی از خود عبور کردن برای رسیدن به هدفی مقدس»، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در شرایط کنونی در موقعیت ممتازی قرار گرفته است به گونه ای که چشم دنیا به انتخابات 92 دوخته شده است.
وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت این موضوع است که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی از این سال به عنوان سال «حماسه سیاسی» یاد می کنند تا بر همگان مشخص شود که این انقلاب با گفتمان وحدت و همدلی می تواند گامی دیگر در عرصه پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی بردارد.
استاندار البرز با تاکید بر اینکه حماسه آفرینی مردم در این دوره از انتخابات از اهمیت بسزایی نسبت به دوره های گذشته برخوردار است، گفت: در حال حاضر چشم دنیا به انتخابات 92 دوخته شده است بنابراین نمایش قدرت، همدلی و همراهی مردم با آرمانهای نظام و انقلاب در پای صندوقهای رای به نمایش در می آید.
وی بار دیگر مردم همیشه در صحنه استان البرز را به حضوری پرشور جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد و افزود: همراهی و شرکت مردم در این دوره از انتخابات می تواند بار دیگر توطئه شوم دشمنان را مبنی بر جدایی مردم از نظام و انقلاب نقش برآب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار