تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش استان از فعالان هسته گزینش

ارومیه(پانا)-همزمان با هفته گزینش، مدیر کل آموزش و پرورش استان با حضور در هسته گزینش آموزش و پرورش استان از تلاشگران این عرصه تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیر کل آموزش و پرورش استان از فعالان هسته گزینش

همزمان با هفته گزینش، مدیر کل آموزش و پرورش استان از هسته گزینش آموزش و پرورش استان بازدید و هفته گزینش را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

«ابراهیم محمدی» در این دیدار ضمن تبریک هفته گزینش اظهار داشت: آموزش اخلاق‌مدار، تعالی پایدار و بستر رشد بصیرت دینی در نظام اسلامی، زمانی محقق می شود که بن‌مایه‌های فرهنگ غنی تربیتی مبتنی بر اصل خداباوری و تهذیب با دغدغه‌ ارائه‌ خدمت صادقانه توأم شود.

وی گفت: تلاش گزینش گران آموزش و پرورش در مسیر جذب منابع انسانی کارآمد و متعهد، با نظارت دقیق در امور می‌تواند یاری گر و تسهیل‌کننده سایر فعالیت‌ها و مأموریت‌ها و تحقق اهداف سند تحول بنیادین در دستگاه آموزش و پرورش کشور باشد.

محمدی افزود: امیدوارم با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه‌ انقلاب اسلامی زمینه‌ساز توسعه و تحوّل در نظام اداری کشور بر پایه‌ ایجاد امید و انگیزه در جامعه‌ بزرگ فرهنگیان باشیم.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در رابطه با عملکرد این مجموعه در سال 97 گفت: سال 97 سال پرکاری برای هسته گزینش آموزش و پرورش بود، امسال درمدت ۹ماه گذشته تعداد12 هزارو 572 فقره پرونده در این هسته مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار