گروه سرود آوای بعثت مال به مرحله پایانی جشنواره ملی آوای بیداری راه یافت

خرم آباد (پانا( - گروه سرود آوای بعثت مال با اثر دالکه «مادر»، به خوانندگی هدایت رستمی به مرحله پایانی چهارمین جشنواره ملی سرودهای حماسی «آوای بیداری» راه یافت.

کد مطلب: ۸۸۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
گروه سرود آوای بعثت مال به مرحله پایانی جشنواره ملی آوای بیداری راه یافت

سرپرست گروه سرود آوای بعثت مال، افزود: این موفقیت در حالی صورت گرفت که 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از این میان، 17 اثر از جمله اثر دالکه با شعری از اسد فرهمند جهت شرکت در مرحله پایانی انتخاب شدند.

طاهر مرادی اظهار کرد: احساسات و رابطه عاطفی بی نظیر همراه با غیرت یک پسر جوان لر در لحظه وداع با مادر، توام با عشق به وطن و آرزوی شهادت، تصویرسازی کلامی در قالب شعر از ویژگی‌های این اثر هنری است که در تلفیق شعر و موسیقی و اشارات موسیقایی به آهنگهای حماسی لری همچون میری و دایه دایه، حس نوستالوژیکی را برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

وی گفت: چهارمین جشنواره ملی آوای بیداری از 25 تا 28 دی ماه به میزبانی استان لرستان و در سالن آمفی تئاتر بانک صادرات خرم آباد برگزار خواهد شد و در آن، هنرمندانی همچون هدایت رستمی، امین رسولی، احسان پیرداده بیرانوند، مهدی بیرانوند، حامد داودی، محمد جواد و محمد مهدی نورالهی، مهدی درویش وند، سبحان فلاح نژاد و نوجوانانی چون علی نظرزاده، ابوالفضل صالحی و رضا احمدی به اجرا خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار