مدیر دانش آموزی کردستان از دبستان دخترانه شاهد شهیده شهین مردوخی ناحیه دو سنندج بازدید کرد

سنندج(پانا)- مدیر دانش آموزی استان کردستان به منظوربررسی وضعیت و شیوه آموزش دانش و مهارت های تشکیلاتی پیشتازان سازمان دانش آموزی از دبستان دخترانه شاهد شهیده شهین مردوخی ناحیه دو سنندج بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۸۳۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دانش آموزی کردستان از دبستان دخترانه شاهد شهیده شهین مردوخی ناحیه دو سنندج بازدید کرد

احمد عبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان به منظور بررسی وضعیت و شیوه آموزش دانش و مهارت های تشکیلاتی پیشتازان سازمان دانش آموزی و ترغیب و تشویق دانش آموزان به فعالیت های تشکیلاتی به همراه بهزاد خیرآبادی کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی استان کردستان ا ز دبستان دخترانه شاهد شهیده شهین مردوخی ناحیه دو سنندج حضور یافت.

در جریان این بازدید عبداللهی مباحثی در زمینه های،علائم و نمادهای سازمانی،شعارها و منش های تشکیلاتی و تشویقات به دانش آموزان آموزش داد.

مدیر دانش آموزی استان کردستان هدف از حضور از این بازدید را بررسی شیوه آموزش مهارت های تشکیلاتی به منظور ارتقاء سطح علمی - عملی دانش و مهارتهای تشکیلاتی،شناسایی دانش آموزان توانمند در حوزه فعالیت کاری سازمان دانش آموزی و ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان و مربیان در راستای فعالیت های تشکیلاتی ذکر کرد.

وی با اشاره به نقش مهم سازمان دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان برگزاری دوره های آموزشی را در مدارس سطح استان امری ضروری دانست و ادامه داد: رسته،رسد و گروه های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی در مدارس باید در عرصه تقویت فعالت های گروهی و تشکیلاتی تلاش مضائف کنند.

وی گفت: در استان کردستان بیش از 31هزار نفر دانش آموز عضو تشکیلات دانش آموزی هستند و یک هزار مربی نیز فعالیت های دانش آموزی پیشتازان را رهبری می کنند.

شایان ذکر است برابر برنامه ریزی انجام شده مقرر است از تمامی شهرستانها،نواحی و مناطق تابعه استان بازدید بعمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار