اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار کرد:

انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان

همدان (پانا) - در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، محسن جهان شیر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان منصوب شد.

کد مطلب: ۸۸۳۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان

امیررضا خادم معاون حقوقی‌ امور مجلس در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: جابجایی مدیران یک امر طبیعی در ایران و سایر کشورهاست و محمد طلایی منعم جز مدیران توانمند ورزش کشور است. در عملکرد چند سال اخیر او شاهد توفیقات زیادی در ورزش همدان بودیم. ایشان در ورزش کشور به عنوان معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان در تهران یا مدیرکل در سایر استان‌ها به خدمت خود ادامه خواهد داد.
امیررضا خادم اظهار کرد: باتوجه به عملکرد خوب محسن جهان‌شیر در روابط عمومی استان سمنان شاهد اصرار مسئولان این استان برای ابقای ایشان در سمت پیشین بودیم. جهان‌شیر علیرغم سن کم متخصص، پرتلاش و مسلط به امور ورزش است.
خادم ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در برنامه خود برای توسعه ورزش دنبال اهدافی است و تعامل درست بین مدیرعامل و کارمندان اداره ورزش و جوان با استانداری جهت جذب منابع مالی یکی از آنها است زیرا این تعامل لازمه پیشرفت در ورزش است.
همچنین همکاری مدیران در عرصه‌های مختلف که شرایطی را برای پیشرفت ورزش در آینده فراهم کنند از دیگر اهداف مدنظر ما است.
خادم سومین هدف در نظر گرفته شده در جهت توسعه‌ی ورزش کشور را توجه به ورزش بانوان و ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش بانوان ورزشکار در عرصه بین الملل عنوان کرد.
امیررضا خادم تأکید کرد واگذاری ورزش به بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران ورزش باعث پویایی آن خواهد شد و عدم حمایت از سرمایه‌گذاران موجب می‌شود آنها حاضر به همکاری در حوزه ورزش نشوند.
معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان ها ادامه داد: همدان و شهرستان‌های تابعه‌ی آن ورزشکاران با استعداد و توانمندی دارد که با حمایت از آن‌ها شاهد موفقیت استان همدان در کشور و محافل بین‌المللی خواهیم بود.

معصومه جدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار