بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از بندر تجاری شادگان

شادگان (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از بندر تجاری شادگان بازدیدکردند .

کد مطلب: ۸۸۳۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از بندر تجاری شادگان

محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور بهمراهی مدیر کل بنادر استان و هیات همراه به اتفاق سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان و مسئولین سازمان بنادر با هدف بررسی وضعیت بندر شادگان بازدید نمود.

سعید حاجیان سرپرست فرمانداری شادگان در این بازدید بر رفع مشکلات این بندر تجاری تاکید کرد و اظهار داشت: بندر تجاری شادگان می بایست همانند سایر بنادر فعالیت و رونق داشته باشد.

محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور نیز در این بازدید در خصوص مشکلات این بندر، گفت:بندر شادگان باتوجه به پتانسیل موجود که کمتربندری ازاین مواهب برخوردارهست، باید بیش از پیش فعالیت نموده موانع پیش روآن برداشته شده و ماننددیگربنادرساحلی فعالیت خودرادرجهت شکوفایی اقتصادمردم شریف شادگان داشته باشد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور تاکید کرد :مدیر کل بنادر استان که باهماهنگی بامدیرکل ناظر گمرکات استان و سرپرست فرمانداری شادگان جلسه ای تشکیل داده چنانچه مسائل در درون استان قابل حل نبوده،درسطح ملی مطرح و زمینه فعالیت آن بیش از پیش مهیاشده و مستمر درآن رونق کسب وکارتجاری مشهودومردم ازنعمت آن بهره مند گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار