رییس شورای شهر همدان مطرح کرد:

تسریع روند پروژه سایت موزه میدان امام

همدان (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر همدان در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر با محوریت بررسی طرح جامع گردشگری خصوصاً سایت موزه میدان امام خواستار مشخص شدن مقصر تأخیر اجرای این پروژه شد.

کد مطلب: ۸۸۳۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تسریع  روند پروژه سایت موزه میدان امام

پانا (همدان) - رئیس شورای اسلامی شهر همدان در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر با محوریت بررسی طرح جامع گردشگری خصوصاً سایت موزه میدان امام خواستار مشخص شدن مقصر تأخیر اجرای این پروژه شد.

کامران گردان با گلایه از عدم پیشرفت سایت ‌موزه پیاده‌راه امام خمینی(ره) شهر، اعلام کرد: این پروژه شهری اثرگذار هرچه سریع‌تر تعیین ‌تکلیف شود.

او گفت:اگر هر یک از سه نهاد شهرداری، میراث فرهنگی و مسکن‌ و شهرسازی مقصر هستند؛ باید این مهم اعلام شود؛ چراکه این پروژه آبروی شهر است.

کامران با اشاره به تدوین بودجه 98 شهرداری همدان، افزود: در صورتی که این پروژه با مشکل مالی مواجه است، شهرداری راهکار اجرایی را به شورای شهر ارائه دهد.

رئیس شورای شهر همدان گفت: باید از نظرات تمامی صاحب‌نظران، کارشناسان و اساتید به ویژه در حوزه گردشگری در قالب اتاق فکر در مدیریت شهری بهره‌مند شویم تا کمک حال شهر و شهروندان باشند.

او در ادامه با اشاره به عزم شورا و شهرداری در مباحث گردشگری و سرمایه‌گذاری برای جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران تصریح کرد: توسعه شهر همدان همراه با ایجاد امکانات بهتر و بیشتر برای گردشگران قطعاً به درآمد سرانه برای شهرداری و شهر ختم می‌شود.

گردان با بیان اینکه خوشبختانه در سال‌های اخیر تعامل مدیریت شهری همدان با دستگاه‌های اجرایی استان مناسب بوده است، گفت: در برخی از استان‌ها، قوانین موجود در سازمان میراث فرهنگی به علت اختلافات عمیق ما بین مدیریت شهری و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای اجرای برخی طرح‌های شهری همانند چوبی بر سر مدیریت شهری بوده اما تعامل خوب بین میراث فرهنگی، شورا و شهرداری همدان موجب شده است تا مدیریت شهری بدون مانع، امور شهر را پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم با ایجاد المان‌های مفهومی و ماندگار در سطح شهر، این موارد را به سرمایه تبدیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار