فرماندار اسلامشهر خبر داد: اسلامشهر به قطب تولید کفش کشور تبدیل می‌شود

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: با احداث و راه اندازی شهرک تخصصی کفش، شهرستان اسلامشهر به قطب تولید کفش کشور بویژه در زمینه تولید کفش های ورزشی تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۳۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر خبر داد: اسلامشهر به قطب تولید کفش کشور تبدیل می‌شود

مسعود مرسلپور در جمع اعضای اتحادیه کفش اسلامشهر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه تولید کفش بویژه کفش های ورزشی، اقدامات لازم جهت راه اندازی شهرک تخصصی کفش در اسلامشهر آغاز شده و سرمایه گذاری از بخش خصوصی به همراه نمایندگان اعضای اتحادیه به دنبال تهیه زمین مناسب برای احداث این شهرک هستند.

او در ادامه بیان کرد: با توجه به پراکندگی واحدهای فعال در حوزه تولید کفش در سطح اسلامشهر جهت ارائه خدمات مطلوب به این واحدها و ساماندهی کارگاهها و تولیدی‌های شهرستان، روند ایجاد و راه اندازی شهرک تخصصی کفش توسط اتحادیه مربوطه و اداره صنعت، معدن و تجارت بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.

مرسلپور افزود: با توجه به اینکه تولیدات کفاشان شهرستان به برخی کشورهای منطقه نیز صادر می شود در این شهرک تخصصی علاوه بر پیش بینی فضای تولیدی مناسب برای کفاشان، بخش های مربوط به نمایش کفش‌های تولیدی و همچنین هتل مناسب جهت اسکان افرادی که از سایر شهرها و کشورهای منطقه به اسلامشهر می آیند احداث خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: مجوز لازم جهت احداث شهرک تخصصی کفش در اسلامشهر از شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و همچنین شرکت شهرک های صنعتی استان اخذ شده است.

فرماندار اسلامشهر همچنین به تامین مواد اولیه مورد نیاز صنف تولیدکنندگان کفش شهرستان با یازده هزار تومان کاهش قیمت نسبت به ماههای گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ هزار نفر در اسلامشهر در واحدهای تولید کفش مشغول بکار هستند، اقدامات مناسبی جهت تامین مواد اولیه و زیره مورد استفاده این واحدها صورت گرفت و شاهد رونق فعالیت تولید کنندگان کفش شهرستان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار