نشست تخصصی مسئولین دفاتر نمایندگی احزاب سیاسی شهرستان با فرماندار پاکدشت برگزار شد

پاکدشت (پانا) - اولین نشست تخصصی مسئولین دفاتر نمایندگی احزاب و تشکلهای سیاسی شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی مسئولین دفاتر نمایندگی احزاب سیاسی شهرستان با فرماندار پاکدشت برگزار شد

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت احزاب را معتمدین مردم نماینده افکار عمومی و زبان گویای مردم بر شمرد و گفت: می توان از این ظرفیت مردمی برای رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در تمامی مقاطع بهره برد.

تقویت حس مطالبه‌گری مردمی، توجه ویژه و سرمایه گذاری روی مقوله فرهنگ، دموکراسی و ضرورت همفکری و رایزنی با نمایندگان احزاب و تشکل های مردمی از دیگر مواردی بود که تمهیدی در این نشست بر آنها تأکید ویژه نمود و افزود: از اهداف اصلی این نشست تخصصی آشنایی احزاب سیاسی شهرستان با یکدیگر و همچنین شناسایی کارکردهای آنها در چارچوب قانون و ایجاد تعامل، همفکری و همبستگی متقابل با یکدیگر است.

اواز راه‌اندازی خانه احزاب و تشکل‌های شهرستان در آینده نزدیک و همچنین اعلام آمادگی و استقبال فرمانداری برای برگزاری مستمر جلسات گفتمان و نشست‌های تخصصی با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی فعال سطح شهرستان خبر داد.

در ادامه حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار در این نشست بر نقش و جایگاه احزاب در توسعه و مشارکت سیاسی تاکید کرد و گفت: احزاب می‌بایست به صورت هدفمند فعالیت مستمر داشته باشند و این مشارکت مختص بازه زمانی خاصی نباشد و در ادامه از احزاب خواست با بهره گیری از ظرفیتهای خود، مسئولان را در حل مشکلات و توسعه شهرستان یاری نمایند.

در این نشست هر کدام از حاضرین به بیان دیدگاه ها، ارائه گزارش عملکرد و بیان رویکرد تشکل خود پرداختند که برگزاری دوره های آموزشی مرتبط، به‌کارگیری روش‌های ترغیب افراد به حضور در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان، برنامه‌های عملیاتی برای خروج از رکود و محدود نشدن فعالیت و نقش احزاب در ایام انتخابات، استفاده از ظرفیت احزاب در شهرستان از عمده موارد مطروحه در این نشست تخصصی بود.

در پایان این نشست، مسئولان دفاتر احزاب شهرستان از برخورد قاطع فرماندار در راستای اجرای طرح مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهرستان و همچنین از همکاری فرمانداری در زمینه صدور پروانه فعالیت تجلیل نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار