راهکارهای گسترش همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه در جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار بررسی شد

بیجار(پانا)-در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار راهکارهای گسترش همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از روسای دانشگاههای شهرستان بیجار بررسی شد.

کد مطلب: ۸۸۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
راهکارهای گسترش همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه  در جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار بررسی شد

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش بیجار به بررسی راهکارهای گسترش همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه اختصاص یافت.

غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار در این جلسه اظهار داشت : بر اساس گقتگو با فرماندار محترم و سیاست ارتباط سازنده با ادارات و سازمان های مختلف خصوصا دیگر قطب آموزشی شهرستان یعنی دانشگاه، این نشست با هدف ارتقاء سطح همکاری های علمی، پژوهشی و فرهنگی ، استفاده همزمان از قابلیت ها و توانمندی های یکدیگر، افزایش فعالیت های پژوهشی مشترک و ارتقاء سطح مراودات علمی صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه تا کنون تعامل آموزش و پرورش و دانشگاه های شهرستان در حد مطلوب و سازنده ای بوده است ابراز امیدواری نمود با تقویت این مراودات علمی و فرهنگی دانشگاه و آموزش و پرورش بتوانند از پتانسیل بالای همدیگر در جهت ارتقاء سطح فعالیت های علمی و پژوهشی ، استفاده بهینه نموده و در نهایت پیامد و خروجی این گونه تعاملات منجر به حل مشکلات جامعه به ویژه نظام آموزش و پرورش گردد.

علی اکبر ورمقانی فرماندار شهرستان بیجار نیز از گسترش بیش از پیش تعاملات دو جانبه استقبال نموده و گفت: برای داشتن نسلی تحصیل کرده و جامعه ای فرهنگی باید از ابتدا برنامه‌ریزی کرد و در این راستا دانشگاه‌ها می‌توانند در این عرصه با هم افزایی متقابل با آموزش و پرورش به عنوان دو بال آموزشی کشور علاوه بر تحکیم روابط آموزش عالی و آموزش و پرورش، تاثیر چشمگیری در توسعه و ارتقای سطح علمی شهرستان داشته باشند.

وی ادامه داد: هرگونه ارتباط و تعامل با دانشگاه موجب ارتقای سطح علمی و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در آموزش و پرورش می‌شود و از طرفی نظام آموزش و پرورش کشور بر اساس قدمت دیرینه و تجربیات ارزشمندی که دارد می‌تواند به توسعه آموزش عالی کمک کند.

در ادامه این نشست کارشناسان آموزش و پرورش و اساتید و روسای دانشگاه های پیام نور، دانشکده علوم پایه بیجار، دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه علمی کاربردی با بررسی راهکارها و مشکلات موجود در پیوند با همکاری هرچه بیشتر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار