نشست تخصصی برگزاری برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب در آذربایجان شرقی برگزار شد

برنامه های دهه فجر با نگاه تخصصی و در قالبی جدید به مخاطب ارائه شود

تبریز (پانا) - نشست تخصصی برنامه‌ریزی در راستای برگزاری برنامه‌های ویژه چهل‌سالگی انقلاب به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و با حضور دیگر معاونان و مدیران کل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست تخصصی برگزاری برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب در آذربایجان شرقی برگزار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در نشست تخصصی برگزاری برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب با تأکید بر ضرورت توجه به خواست و نیاز مردم گفت: "باید در برگزاری برنامه‌ها و رویدادها از رفتارهای کلیشه‌ای بپرهیزیم".

علی جهانگیری اظهار کرد: "جمع‌آوری داده‌های موردنیاز برای ارائه در این بخش با تأکید بر نگاه تخصصی بوده و در قالبی جدید به مخاطب ارائه می‌شود".

معاون عمرانی استاندار نیز در این نشست با تأکید بر مردمی بودن برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب گفت: "باید رنگ و روی شهر در ایام دهه فجر تغییر داده و تکامل انقلاب را به مردم نشان دهیم".

جواد رحمتی خاطرنشان کرد: "مخاطب شناسی موضوع اصلی در این برنامه‌ها خواهد بود تا بتوانیم بابیان واقعیت‌ها با مردم مرور کنیم که چگونه این حکومت بدون وابستگی به قدرت‌ها ایستاده است و مسیرش را ادامه داده است".

در این نشست ضمن بررسی دستاوردهای چهل‌ ساله انقلاب بر نوآوری و استفاده از ظرفیت تمام نهادها، سازمان‌ها و بخصوص مردم در برگزاری برنامه‌های ایام دهه فجر تأکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار