نماینده ولی فقیه دروزارت جهادکشاورزی : همیشه بایدمراقب باشیم در مقابل حق قرار نگیریم

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت حماسه مردمی نهم دی با حضور ائمه جمعه و جماعات، مسئولین ارگانها و نهادهاوخانواده های معزز شهدا و ایثارگران واقشار مردم در سالن اجتماعات اردوگاه شهید غلامی سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه دروزارت جهادکشاورزی : همیشه بایدمراقب باشیم در مقابل حق قرار نگیریم

دراین مراسم حجت الاسلام سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تشریح واقعه فتنه سال 88 اظهارکرد:این واقعه دو جنبه ظاهری و باطنی داشت که درحالت اول عده ای به خیابانها ریختند و باغارت اموال عمومی آنها را به آتش کشیدند.

او درادامه افزود:درحالت دوم یاباطنی افراد تحریک کننده درپشت صحنه بودندتا به قول معروف برای روزهای بعددرنمک خوابانده شوندو ازدید همگان مخفی بمانند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، بیان کرد:این وقایع همان حالت طلحه و زبیر درصدر اسلام بود و افراد ادعای حضور در کنارپیامبر(ص) را داشته،لیکن کینه ابوسفیانی داشتند و به اسم اسلام جنایت ها را انجام دادند.

حجت الاسلام تقوی گفت :دین اسلام شفاف است و بی مورد اسلام را نباید متهم کرد و همیشه باید مراقب باشیم در مقابل حق قرار نگیریم.

او اذعان داشت:فتنه سال 88هنجارشکنی بزرگ بود که افراد معلوم الحال با شعارهای جذاب خواستند درمقابل حاکمیت قرار گرفته و گرنه انتخابات و تخلفات بهانه بود و می خواستند جنگ نرم را راه اندازند.

این مقام مسئول تاکید کرد:هدف دیگر جریان فتنه، فراموش کردن استکبار ستیزی مردم درمقابل آمریکای جنایتکار بود و بخشی از شعارها هم به خصومت با ملل مظلوم منطقه و فلسطین اشاره داشت که همه این توطئه ها با لطف الهی، منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و وحدت مردم درنطفه خفه و سران فتنه به مجازات نیز رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار