اردوی تبادل تجربه به سازمان دانش آموزی خراسان رضوی مقصد یزد برگزار می شود

مشهد(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی از برگزاری اردوی تبادل تجربه ویژه کارشناسان، مدرسان و مربیان اثرگذار سازمان دانش آموزی استان در اواخر دی ماه، به مقصد یزد خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۲۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوی تبادل تجربه  به سازمان دانش آموزی خراسان رضوی مقصد یزد برگزار می شود

علی محمد یونسی در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن ارائه گزارشی از روند جذب دانش آموزان در تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی اظهار کرد: نزدیک به 135 هزار دانش آموز استان در سامانه جذب پیشتازان ثبت نام شده اند.

وی افزود: تعداد 4 هزار و 600 مربی تشکیلات پیشتازان استان در 4 هزار و 350 آموزشگاه مشغول آموزش و فعالیت های تشکیلاتی هستند.

یونسی گفت: از لحاظ کمی تعداد دانش اموزان جذب شده در تشکیلات پیشتازان با رشد حدود 30 درصدی نسبت به سال گذشته افزایش حدود 30هزار نفری داشته است. همچنین برنامه های آموزشی و تشکیلاتی پیشتازان رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

رئیس سازمان دانش اموزی خراسان رضوی بیان کرد: مربیان و مدرسان سازمان دانش آموزی بدون هیچ چشم داشتی و بدون دریافت هیچ حق الزحمه ای سال های متوالی است که در این تشکیلات زحمت می کشند و تنها به خاطر علاقه به این کار و درک اهمیت آن درجهت رشد تربیت اجتماعی فرزندانمان تلاش می کنند.

وی ادامه داد: به منظور تجلیل از افراد موثر در رشد کمی و کیفی فعالیت های سازمان دانش آموزی برای دومین سال متوالی اردوی تبادل تجربه خارج از استان برگزار می شود. این اردو با حضور کارشناسان مدرسان و مربیان اثرگذار سازمان دانش آموزی به منظور تبادل تجربه تشکیلاتی در پایان دی ماه به مقصد یزد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار