کیفی ترین شاخص برای انتخاب معلم نمونه در کشور اجرا می شود

خرم آباد (پانا) - کیفی ترین شاخص ها برای انتخاب معلم نمونه در کشور شناسایی و اجرا می شود .

کد مطلب: ۸۸۱۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کیفی ترین شاخص برای انتخاب معلم نمونه در کشور اجرا می شود

سرپرست ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم وزارت آموزش و پرورش در نشست امروز معاونین پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان های قطب پنج کشور در خرم آبادگفت: کیفی ترین شاخص ها برای انتخاب معلم نمونه در کشور شناسایی و اجرا می شود و اصول هجده‌گانه تکریم و بزرگداشت مقام معلم موردبررسی قرارگرفته و نظرات استان‌ها را لحاظ می‌کنیم.

معصومه گرانمایه افزود: جایگاه و نقش معلم در سطح جامعه بسیار تاثیرگذار و ارزنده است.
وی در جمع معاونین پژوهش و برنامه ریزی استانهای ایلام ، همدان ، کردستان ، مرکزی و لرستان اظهار داشت: رسالت معلم در تمامی نقاط کشور قابل ستایش و تلاش های معلمان مقدس و قابل احترام است.
وی گفت : از سالیان گذشته رویکرد بزرگداشت و تکریم مقام معلم با نظرات معلمان تغییر کرده است.
وی بیان کرد: از اجرای تک برنامه انتخاب معلم نمونه به رویکرد دیگری توجه شده چراکه کیفی ترین شاخص ها برای انتخاب معلم نمونه در اجرا با مشکل مواجه است.
سرپرست اداره بزرگداشت مقام معلم با تاکید بر اینکه اجرای برنامه کیفی باید در کنار رسالت والای معلم عملی شود ادامه داد: با استفاده از سند تحول و مصاحبه های صاحب نظران آموزش و پرورش،شاخص هایی در جهت اصول و سیاست های حاکم بر برنامه های تکریم به صورت دستور العمل ارائه شده است.
گرانمایه گفت: مصداق و تکریم معلم در سه بعد فردی، اجتماعی و سازمانی موردتوجه است و با استفاده از دستورالعمل برنامه‌های ، منطقه‌ای و استانی برنامه‌ریزی کرده ایم.

وی بیان کرد: سه سال از اجرای دستورالعمل گذشته و اکنون نیاز است مواردی چون قابلیت اجرایی دستورالعمل، تأثیرگذاری، بازخورد و چالش‌ها بیان شود، همچنین تجارب استان‌ها با یکدیگر به اشتراک گذاشته شده تا راه کوتاه‌ترانتخاب شود.

وی افزود: در این راستا تلاش می شود بهترین روش تکریم معلم شناسایی و اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار