راه اندازی مرکز بین‌المللی سما در اردبیل

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: یکی از اولویت‌های اساسی در استان اردبیل راه‌اندازی مرکز بین‌المللی سما است که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این مرکز بزودی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی مرکز بین‌المللی سما در اردبیل

علیرضا منظری توکلی درجریان بازدید از مرکز سمای اردبیل اظهار داشت: با توجه به مرزی بودن استان شرایط لازم برای راه‌اندازی این مرکز بین المللی انجام یافته است و انتظار می‌رود این مرکز سال آینده به بهره برداری برسد .

وی با بیان اینکه ایده‌های نوین خلاق در مراکز سما یک نیاز اساسی است افزود : ما از این ایده های خلاق حمایت می کنیم کما اینکه مرکز سما اردبیل از موفق ترین مراکز کشور در ایده های خلاقانه است .

رئیس سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد و مراکز سما ایجاد کارآفرینی و حمایت از ایده‌های نوین است که در این حوزه در کشور و استان اقدامات خوبی انجام یافته و این اقدامات دوچندان می‌شود .

منظری توکلی با یادآوری اینکه دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیش از 450 واحد و مرکز دارد خاطر نشان کرد: در اردبیل 10 مدرسه سما وجود دارد که یک هزار و 600 دانشجو در آن مشغول تحصیل هستند و یکی از اقدامات انجام یافته در اردبیل ایجاد سرای نوآوری دانش‌آموزان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار