امام جمعه اسلامشهر:جهاد کشاورزی یادآور جهادگران دفاع مقدس و سنگرسازان بی سنگر است

اسلامشهر (پانا) - طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، سرپرست جدید مدیریت جهاد کشاورزی اسلامشهر معرفی شد.

کد مطلب: ۸۸۰۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:جهاد کشاورزی یادآور جهادگران دفاع مقدس و سنگرسازان بی سنگر است

در مراسمی با حضور شهبازی قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مجتبی حسین‌پور به عنوان مدیر جدید جهادکشاورزی شهرستان اسلامشهر معرفی و از زحمات علی محمد حسینی مدیر سابق تجلیل بعمل آمد.

قائم‌مقام سازمان جهادکشاورزی استان تهران درسخنانی با اهدای درود به روان سه هزار و یکصد شهید جهادکشاورزی، اسلامشهر را قطب کشاورزی استان و شهرستانی توریست پذیر عنوان کرد و گفت: صنایع تبدیلی و تکمیلی اسلامشهر در وضعیت خوبی قرار دارد.

شهبازی با معرفی سرپرست جدید جهاد کشاورزی اسلامشهر گفت: او ایثارگر بوده و با سابقه درخشان خدمت از مسئول مرکز تا معاونت و مدیریت شهرستان از‌جمله معاون جهاد کشاورزی کرمانشاه، مدیرجهاد کشاورزی سرپل ذهاب و جوانرود و معاون فنی اجرایی اداره کل شیلات را در کارنامه دارد.

او با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، رعایت اخلاق کاری و حفظ کاربری اراضی کشاورزی اظهار کرد: ۵۰ واحد نیمه فعال یا غیرفعال بخش کشاورزی داریم که برای فعال سازی و ایجاد اشتغال به میزان قابل توجه، 200 میلیارد تومان تسهبلات لازم دارد و این موضوع جای کار در مدیریت شهرستان دارد.

محمد حسینی، مدیر قبلی جهاد کشاوزی اسلامشهر در این مراسم از دستاوردهای اسلامشهر در دوره تصدی خود گفت و افزود: اسلامشهر با داشتن ۱۲هزار هکتار زمین، چهار نمونه ملی بخش کشاورزی را در سال گذشته به خود اختصاص داد.

دیدار باحجت الاسلام نوروزی، امام جمعه اسلامشهر برنامه بعدی قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بود که امام جمعه اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: جهاد کشاورزی یادآور جهادگران دفاع مقدس و سنگرسازان بی سنگر است.

او با ذکر حدیثی از امام علی(ع) ادامه داد: بنابر فرموده این حضرت، بدترین خیانت ها خیانت به بیت المال امت اسلامی است و بنابراین بایددر راستای حفظ بیت‌المال کوشید و جلوگیری از تغییر کاربری وظیفه همگانی است و باید با این اقدام غیرقانونی برخورد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار