مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری رتبهبندی میشوند
تهران (پانا) - معاون برنامهریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی خبر داد تدوین استانداردها در زمینه فضا، تجهیزات و امکانات آموزشی و توانبخشی مراکز دولتی و غیردولتی مشکلات ویژه در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محسن غفوریان گفت: «سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه که یکی از اولویتهای برنامه وزارت آموزش وپرورش برای اجراییکردن سند تحول بنیادین است در مدارس داوطلب، از سال ۱۳۹۴ تاکنون توانسته است دو رتبه ممتاز کشوری احراز و موفق به دریافت نشان استاندارد کیفیت از سازمان ملی استاندارد کشور شود.»
او ادامه داد: «با توجه به ویژگیهای دانشآموزان استثنایی در گروههای مختلف، متناسبسازی شاخصهای برنامه تعالی مدیریت برای گروههای مختلف دانشآموزان تحت پوشش این سازمان در دستور کار قرار گرفت.»
معاون برنامهریزی آموزشی و توانبخشی در تبیین این موضوع گفت: «تدوین استانداردهای آموزشی و توانبخشی در زمینه فضا، تجهیزات و امکانات مراکز دولتی و غیردولتی آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه در این مرحله صورت میگیرد. در این رابطه کارگروه تخصصی متشکل از صاحبنظران این حوزه کار بررسی شاخصها و استانداردهای آموزشی و توانبخشی را در نشستهای تخصصی در دستور کار خود دارد. این برنامه در اولویتها و سیاستهای سال ۱۳۹۷ مصوب شده و در حال اجراست.»
ارسال دیدگاه