برگزاری آیین سنتی شب یلدا در دبستان علامه حلی 1 دوره اول

بیرجند (پانا) ـ به مناسبت فرارسیدن شب یلدا ، آیین سنتی شب یلدا با حضور دانش آموزان پایه دوم 201 و پایه سوم 302 و همکاران آموزشگاه در دبستان هیأت امنایی علامه حلی 1 دوره اول برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین سنتی شب یلدا در دبستان علامه حلی 1 دوره اول

علیرضا بنی اسدی، مدیر دبستان هیأت امنایی علامه حلی 1 دوره اول گفت : این مراسم با حضور خانواده های دانش آموزان پایه دوم 201 و پایه سوم 302 با هدف آشنایی دانش آموزان با آیین های سنتی کشور در نمازخانه آموزشگاه برگزار شد و دانش آموزان با شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال آشنا شدند .


او افزود : در این برنامه شاد و مفرح که به همت آموزگاران پایه دوم و سوم و برخی از مادران دانش آموزان آموزشگاه برگزار شد دانش آموزان با نشستن دور کرسی و چیدمان جذابی که برای این منظور انجام شده بود یاد و خاطره پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها به عنوان بزرگان خانواده گرامی داشته شد .


او با تشکر و قدردانی از تلاش های سرکار خانم یوسفی آموزگار پایه دوم و سرکار خانم قاسمی آموزگار پایه سوم ، ادامه داد : در این برنامه دانش آموزان با نشستن دور کرسی عکس یادگاری گرفتند و مهمانان مراسم که دانش آموزان سایر پایه ها بودند با آجیل و شیرینی و میوه هایی مانند هندوانه و انار پذیرایی شدند .


گفتنی است نقالی و اجرای نمایش دانش آموزی و قصه گویی توسط یکی از مادران دانش آموزان از جمله برنامه های آیین سنتی شب یلدا بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار