بازدید از مدارس مجری طرح امین در ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی ،مدیر،شورای معاونین وکارشناس مسئول قرآن،عترت ونماز آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری از فعالیت مدارس مجری طرح امین از دبیرستان راضیه شکرایی بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۷۹۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از مدارس مجری طرح امین در ناحیه دو شهر ری

در این بازدید معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی ضمن تقدیر از همکاری آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری در اجرای مطلوب این طرح گفت: مدارس امین با هدف ارائه الگوی عملی در حوزه تربیت اسلامی، پاسخگویی به سؤالات دانش‌آموزان در حوزه تربیت دینی و کمک به تحقق بهتر اهداف دوره‌های تحصیلی به‌ویژه در حوزه دینی، اخلاقی و اجتماعی مدارس شروع به فعالیت کرده‌ است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی افزود: مدارس طرح امین، به دنبال پیوند دین و دانش در حوزه‌ی تعلیم و تربیت هستند.

صادق نوری کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری نیز در این بازدید گفت: طرح امین بر اساس همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه‌ انجام می‌شود تا روحانیون‌ واجد شرایط‌ برای اعزام به مدارس‌ و تعمیق‌ تربیت دینی به دانش‌آموزان وارد عمل شوند.

نوری در ادامه افزود: در طرح مدارس امین، به هر مدرسه یک روحانی تعلق می گیرد و اکنون در 9 آموزشگاه ناحیه دو شهر ری، این طرح اجرا می‌شود.

در پایان این بازدید معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی،مدیر،شورای معاونین و کارشناس مسئول قرآن،عترت ونمازآموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری،با امام جمعه شهر ری آیت الله شاه چراغی دیدار کردند.

/خبرنگار: جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار