معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبرداد:

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مدارس شهرری

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته عبدالعظیم حسنی در مدارس منطقه خبرداد.

کد مطلب: ۸۷۷۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مدارس شهرری

رحمت اله قاسمی پور با بیان این مطلب گفت: زیربنای هر حرکت اسلامی قرآن است و اگر در فعالیت های قرآنی به نوجوانان و جوانان توجه جدی شود به استحکام دینی جامعه منجر خواهد شد.

قاسمی پور با اشاره به این نکته که راه انس با هر چیزی، ارتباط زیاد با آن است تاکید کرد: اگر انسان قرآن کریم را بشناسد و آن را سخن خداوند بداند که در هر لحظه و ساعت با او به گفت وگو می نشیند و بدون واسطه با او سخن می گوید، آن گاه کلمه کلمه قرآن را نور و پاکی و حکمت و پند و هدایت می داند و هیچ لذتی در عالم نزد او، بالاتر از انس با قرآن که کلام محبوب و سخن خالق است، نمی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد : همزمان با هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری که شهر حضرت عبدالعظیم است در مدارس مختلف محافل انس با قرآن برگزار می شود که از جمله می توان به محفل انس با قرآن کریم در مدرسه شاهد لاله ها با حضور 300 نفر از دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا اشاره کرد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری ادامه داد: فردا محفل انس با قرآن کریم با همکاری اداره قرآن ناحیه یک ری و آستان مقدس عبدالعظیم حسنی و حسینیه پیروان شهدا با حضور قاریان، دانش آموزان و فذهنگیان منطقه در مدرسه شهید مطهری شهرری برگزار خواهد شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار