در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز رخ داد؛

راه اندازی اولین خط تولید سرنگ اینفلیتور در کشور

البرز(پانا) - محمد حمید سکاد فر، رئیس هیئت مدیره شرکت رایبد البرز گفت: نخستین خط تولید سرنگ رفع انسداد عروق کرونری قلب کشور موسوم به اینفلیتور در البرز راه اندازی شد.

کد مطلب: ۸۷۶۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی اولین خط تولید سرنگ اینفلیتور در کشور

محمد حمید سکاد فر، رئیس هیئت مدیره شرکت رایبد البرز در حاشیه آئین گشایش این خط تولیدی که در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز انجام شد،گفت: این سرنگ در عمل های جراجی انژیوو باد کردن ، بالن ، استنت گذاری قلب و رفع انسداد عروق کرونری قلب کاربرد دارد.

محمد حمید سکاد فر افزود: سرنگ اینفیلیتور برای اولین بار در ایران تولید شده و تاکنون مشابه این سرنگ ها از کشورهای چین، فرانسه، آلمان،آمریکا، ترکیه و هند وارد ایران می شد که نمونه ایرانی از مشابه خارجی با کیفیت تر ساخته شده است.

سکادفکر با اشاره به این که ظرفیت تولید این محصول تا پایان سال ۲۰ هزار سرنگ است افزود: برنامه ریزی های انجام شده در بازه زمانی ۶ سال، ظرفیت تولید به ۴۰۰ هزار سرنگ در سال می رسد.
وی در ادامه به مصرف سالانه این سرنگ در کشور اشاره کرد و گفت: سالانه ۳۰۰ هزار سرنگ اینفیلیتور در ایران مصرف می شود که با بهره برداری ۱۰۰ درصدی از خط تولید، ۱۰۰ هزار سرنگ را می توانیم به کشورهای دیگر صادر کنیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت رایبد البرز در بخش دیگری از سخنان خود به قیمت این محصول اشاره کرد و افزود: قیمت تمام شده این سرنگ از محصول مشابه خارجی آن کمتر است و از لحاظ کیفیت نیز با آنها رقابت می کند.
وی در پایان گفت: افتتاح خط تولید این محصول زمینه اشتغال ۱۰ نفر را به صورت مستقیم و ۲۵ نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار