مدیر آموزش و پرورش نیشابور؛

حضور اجباری مدیران و معاونان در کلاس درس با کیفیت بخشی تناقض دارد

نیشابور(پانا) - جلسه هماهنگی مدیران، معاون دبیران و معاونان آموزشی مدارس متوسطه دوره دوم با هدف تبیین برنامه های پیش رو و بررسی چالش های موجود در محل سالن اجتماعات مرکز جهاد دانشگاهی نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور اجباری مدیران و معاونان در کلاس درس با کیفیت بخشی تناقض دارد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه با گرامی داشت روز جهانی معلولین، از تلاش های مجموعه متوسطه دوره اول تقدیر کرد و گفت: در ارزیابی های انجام شده بر اساس شاخص های اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در سال تحصیلی گذشته، نیشابور توفیقات چندانی نداشته است و ما در تلاش هستیم برای رسیدن به اهداف مورد نظر، برنامه های خاصی را عملیاتی کنیم و یقینا با اجرایی شدن این برنامه ها به اهدافمان دست پیدا خواهیم کرد.

حسین مهرابادی افزود: همه باید کمک کنیم تا در مجموعه آموزش اتفاقات خوبی را رقم زنیم و برای من روشن است که با وجود این مدیران، ما به زودی بهترین نتایج را کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: خط قرمز ما دانش آموزان است، ما یک تیم هستیم، باید یک صدا از ما شنیده شود که آن هم صدای خدمت است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تا سه ماه آینده 24 پروژه در نیشابور آماده بهره بردای است، در سال جاری بیش از پنج هزار نفر روز دوره آموزشی ضمن خدمت برگزار شده است، در واقع فرصت برای خدمت بسیار کوتاه است و بنده ممنون تمام همکاران پرتلاش خود هستم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: حضور اجباری مدیران و معاونان در کلاس درس با موضوع کیفیت بخشی تحصیلی کاملا تناقض دارد، مدیران و معلمان ما ایثارگران جان و مالشان هستند و یقین دارم کسانی که در این مسیر حرکت می کنند، فقط برای رضای خدا گام برمی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار