مناسب سازی معابر شهرری برای معلولان

شهر ری(پانا) - رئیس شورای شهرستان ری با اشاره به نامناسب بودن وضعیت تردد معلولان در سطح شهر گفت: در جهت مناسب‌سازی تردد معلولان در سطح شهر باید اقدامات جدی صورت گیرد.

کد مطلب: ۸۷۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مناسب سازی معابر شهرری برای معلولان

حسن خلیل‌آبادی در بیست و چهارمین جلسه شورای شهرستان ری با موضوع بررسی نحوه تدوین برنامه جامعی از نظام خدمات‌رسانی و شناخت وضع موجود شهرستان ری با اشاره به نقش مردم در تصمیم‌گیری‌ها به عنوان شاخص توسعه‌یافتگی سیاسی در هر جامعه‌ای اظهار داشت: در بسیاری از کشورهای جهان مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان و حتی خُرد بیشتر از کشور ما است بنابراین باید تلاش کنیم که مردم را در تصمیم گیری‌های کلان مشارکت دهیم.

وی در ادامه با انتقاد از سبک زندگی ماشینی بیان کرد: شهرهای امروز ما انسان‌محور نیست بلکه ماشین‌محور و اقتصادمحور است و افراد براساس تلاش‌شان در اقتصاد از شهرها بهره می‌برند.

رئیس شورای شهرستان ری سپس با اشاره به وضعیت معیشتی معلولان افزود: امروز در خدمات‌رسانی به معلولان ضعیف‌هعای عمل کردیم و گاهاً دیده می‌شود با وجود فشارهای اقتصادی در برخی خانواده‌ها همزمان از چند فرزند معلول نگهداری می‌شود و از طرفی در جهت مناسب‌سازی تردد معلولان در سطح شهر باید اقدامات جدی صورت گیرد.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار