بازدید میدانی از روند اجرای طرح ملی حفظ جزء سی قرآن در ناحیه دو ری

شهر ری(پانا) - با هدف اجرای هر چه بهتر طرح ملی حفظ جزء سی قرآن با حضور اعضای شورای معاونین در کلاس درس دبستان شاهد شهید قدوسی از روند اجرای این طرح در ناحیه۲ری بازدید میدانی صورت گرفت.

کد مطلب: ۸۷۵۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید میدانی از روند اجرای طرح ملی حفظ جزء سی قرآن در ناحیه دو ری

صبح امروز عباسی ، معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه۲ شهر ری به اتفاق حسینی معاون مقطع ابتدایی با حضور در کلاس های درس از روند اجرای طرح ۱۴۵۲ بازدید میدانی به عمل آوردند.

عباسی در ارتباط با نقش حفظ قرآن به خبرنگار پانا گفت: هر چقدر در زمینه قرآن و معارف دینی تلاش کنیم ، روند رشد تربیتی دانش آموزان سرعت خواهد گرفت، قرآن کریم، برترین و بالاترین هدیه ی حضرت احدیّت به بشر است و حفظ آن یکی از توفیقات بزرگ الهی به حساب می آید که شامل حال هر کسی نمی‎شود.

وی گفت: استعداد، آمادگی، لیاقت، توفیق، سعادت، عنایت و افاضت باعث می‎شود خداوند متعال، این نعمت بزرگ را به فرد عطا فرماید و سعادتمندترین افراد کسانی هستند که پس از حفظ قرآن کریم، آن را از دست ندهند و درون خود را از گنج‎های بیکران قرآن کریم خالی ننمایند.

در این بازدید تعدادی از دانش آموزان حافظ قرآن ، سوره هایی را که در این مدت از آغاز طرح حفظ کرده بودند برای تیم بازدید کننده بازخوانی کردند که تحسین آنان را برانگیخت.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار