مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ:

سازماندهی و مدیریت نیازمند کیفیت بخشی فعالیت های مدارس است

ارومیه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ در اولین جلسه تخصصی کیفیت بخشی برنامه های آموزشی و پرورشی گفت: کیفیت اتفاقی به دست نمی آید و سازماندهی و مدیریت نیازمند کیفیت بخشی فعالیت های مدارس است

کد مطلب: ۸۷۵۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سازماندهی و مدیریت نیازمند کیفیت بخشی فعالیت های مدارس است

سیاوش اسعدی در ابتدای این جلسه در تبیین برنامه های کیفیت بخشی مدارس گفت :کیفیت کامل رسیدن به نقطه خاصی نیست بلکه استانداری راتعریف می کند که دامنه ای دارد و در صورت رسیدن به آن دامنه و استاندارد ، کیفیت فعالیت هم مورد ارزیابی قرار می گیرد . در این راستاانتظارات از مدارس در بحث کیفیت با توجه به داشته های آن مدرسه خواهد بود و در این زمینه هیچ مدرسه ای با مدرسه دیگر مورد مقایسه قرارنمی گیرد.

وی افزود:نگاه و دیدگاه مدیر ، معلم و تمامی عوامل اجرایی دخیل در مدرسه در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی و رسیدن به آن آرمان های برنامه تعالی اهمیت دارد.

اسعدی در ادامه با تأکیدبرجایگاه مدیریت در امر کیفیت مدارس افزود: مدیریت آموزشگاه مهمترین محوردر رسیدن به برنامه تعالی است .

وی تصریح کرد:هدف آموزش و پرورش رسیدن به حیات طیبه است و در این راستا باید تلاش بکنیم تا دانش آموزان را با مهارت های زند گی بیش از بیش آشنا کنیم .

وی گفت : تلاش مدیران و معلمان درزمینه رشد میانگین مدارس بسیار حائز اهمیت است ،وظیفه مسئولان در حمایت تسهیل گیری امورات باید در توسعه مدارس با شعار کیفیت و رسیدن به تعالی به عنوان برنامه در نظر گرفته شود.

اسعدی در ادامه افزود:کیفیت بخشی و تحقق کیفیت ، امری اتفاقی نیست ،بلکه نیازمند سازماندهی و مدیریت است و در همین راستا کارگروه ها ی آموزشی ، پرورشی و مالی تشکیل گردید.

وی در پایان گفت :کارگروه ها ، جهت هماهنگی در راستای تحقق اهداف آمورشی ،پرورشی و ارتقای توانمندسازی مدیران ،معلمان ،دانش آموزان و تبیین برنامه های با هدف تمرکززدایی و استفاده ازتجارب ،توانمندسازی و جلب مشا رکت فکری و توان علمی همکاران فعالیت های خود را آغاز می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار