با گرامیداشت یاد دانش آموز شهید حسین فهمیده؛

کنگره 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد

قم(پانا)-کنگره بزرگداشت دانش آموز شهید محمدحسین فهمیده و 300 شهید بخش مرکزی و 75 شهید روستای سراجه قم با حضور جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خانواده های معظم شهدا در این روستا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
کنگره 300 شهید بخش مرکزی قم برگزار شد

سردار کریم پور مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس طی سخنانی در کنگره شهید فهمیده و 300 شهید بخش مرکزی قم و 75 شهید روستای سراجه، با بیان اینکه جنگ ایران و عراق به دلیل پاکی و شهادت‌طلبی به دفاع مقدس تبدیل شد، اظهار داشت: مقام شهدای ما هنوز به‌درستی درک نشده و هنوز باور به زنده‌بودن شهدا در جامعه نیاز به تقویت دارد.
وی با اشاره به پدافند حضرت زهرا (س) در مرزهای کشور گفت: هیچ جنگنده‌ای نمی‌تواند وارد خاک کشورمان شود و اگر از هر کشوری به ایران حمله شود، تمام مراکز مهم آن‌ها مورد هدف قرار خواهد گرفت.
امیر سرتیپ خلیلی مشاور امور راهبردی فرمانده کل ارتش نیز عنوان کرد: صدام با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح در یک روز و یک ساعت به 14 پایگاه هوانیروز و 3 فرودگاه کشور حمله کرد اما از توان انسانی مردم ایران و قدرت الهی امام (ره) غافل بود.
وی افزود: حوادثی مانند کودتای عقاب و صحرای طبس از نمونه‌های نصرت الهی است که در سایه ولایت‌فقیه به وقوع پیوست اجرای عملیات بی نظیر حمله به اچ 3، توان جوانان کشورمان در رویارویی با ناممکن‌های جنگی را اثبات کرد.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی پور نماینده ولی‌فقیه در بخش مرکزی شهرستان قم نیز پایدار ماندن اهداف و آرمان های شهدا را از اهداف کنگره برشمرد و با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت فقیه در وصیتنامه های شهدا، یادآور شد: جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی علی‌رغم تحریم‌ها و دشمنی‌ها برای جدایی مردم از نظام، با پیروی از ولی‌فقیه و صیانت از جمهوری اسلامی به‌خوبی برگزار خواهد شد.
در این مراسم، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران کل استان، رئیس شورای اسلامی استان، جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
دانش آموز شهید محمدحسین فهمیده در روستای سراجه قم به دنیا آمد و دوران ابتدایی در مدرسه شهید هادی کریمی و سال اول راهنمایی را در مدرسه حافظ قم گذراند.
انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار