پیش بینی عجیب امام باقر(ع) + تصویر

تهران (پانا) - حدیثی از  امام باقر (ع) نقل شده که نشان می دهد، دشمن کتابهای ما را بررسی کرده و فهمیده امام زمان ظهور نمیکند جز اینکه مقدماتش آماده شود، لذا وقتی نتوانست انقلاب ایران را با مشکل مواجه کند به کمک ائتلاف عربی میخواهد جلوی انقلاب یمن را بگیرد که در روایات شیعه از نشانه های ظهور امام زمان (عج) ذکر شده است.

کد مطلب: ۸۷۳۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش آخرین نیوز ، امام باقر علیه السّلام فرموده اند: «خروج سفیانی» و شخصیّت «یمنی» و «سیّد خراسانی» در یک سال، یک ماه و یک روز خواهد بود و درست به سان دانه‌های تسبیح، یکی پس از دیگری خواهد آمد... در آستانه‌ی ظهور امام مهدی علیه السّلام هیچ پرچمی هدایت‌یافته‌تر از پرچم شخصیّت «یمنی» نخواهد بود. پرچم او، پرچم هدایت و درستی است. چرا که او مردم را به امام مهدی علیه السّلام دعوت می‌کند، هنگامی که این شخصیّت اصلاحگر خروج می‌کند، فروختن سلاح را تحریم می‌نماید. هنگامی که او به پاخاست با او به پاخیزید. چرا که اگر پرچم هدایت و عدالتی را دیدید روی گردانی از آن برای مسلمان، شایسته و مشروع نیست. از این رو، هرکس از پیوستن به جنبش مرد «یمنی» سرباز زند، اهل آتش خواهد بود چرا که او به حق فرامی‌خواند و به راه مستقیم و بی‌انحراف دعوت می‌کند.»

در این روایت زیبا از امام باقر علیه السّلام از پرچم یمانی با عنوان "هدایت‌یافته‌تر" یاد شده است و این یعنی پرچم «سیّد خراسانی» هم هدایت‌یافته است اما پرچم یمانی "بیشتر".

همانطور که در تصویر زیر هم می بینید، در احادیث آخرالزمانی چنین روزهایی پیش بینی شده است؛ پیش بینی شده که دو پرچم حق در آخرالزمان بلند می شود یکی سید خراسانی و دیگری یمانی.

در پرچم ایران کلمه «الله» حک شده که حقیقتاً هدایت‌یافته‌ است، اما جالب و عجیب اینکه انصارالله یمن برخلاف تمام کشورهای دنیا، در پرچم تازه خود از "شعار" استفاده کرده که کاملا غیر مرسوم است و این پرچم به درستی «هدایت‌یافته‌تر» است.

آیا عجیب نیست که این حدیث زیبا، پرچم یمانی را به خاطر این هدایت‌یافته‌تر می داند که غیر از کلمه «الله اکبر» ، مرگ بر آمریکا و اسرائیل و لعن بر آل سعود و درود بر اسلام دارد؟!

گفتنی است در خصوص پرچم نهضت یمانی، از امام صادق(ع) نقل شده است: «یمانی از یمن با پرچم‌های سفید خروج می‌کند»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار