برپایی نمایشگاه نقاشی « زیبا ونجیب» در نیشابور

نیشابور (پانا ) - همزمان با میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) ،امام جعفر صادق (ع) وگرامی داشت هفته بسیج نمایشگاه نقاشی « زیبا ونجیب » آثار جوان هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور بر پا شد.

کد مطلب: ۸۷۳۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه نقاشی « زیبا ونجیب» در نیشابور

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان جوان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی«زیبا ونجیب » در صدد است موضوعات آثار هنری را به مخاطب ارایه کند .

حمیدرضا آتشی گفت: نمایشگاه نقاشی « زیبا ونجیب » آثار جوان هنرمند نیشابوری « مجید شورابی » است که در آن 40 اثر نقاشی در ابعاد 70*70 تا 70*100 سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم وبا سبک رئالیسم است وبا موضوع طبیعت وچهره می باشد.

آتشی یادآورشد: این سومین نمایشگاه انفرادی مجید شورابی جوان هنرمند نیشابوری است که 5 سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « زیبا ونجیب » از 3 الی 8 آذر 97 هر روز از ساعت 9 الی 13 ظهر و 16 الی 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار