کواکبیان :شادی های فرهنگی و نشاط را در جامعه حفظ کنیم

اسلامشهر ( پانا) - نماینده مردم شهرستان های اسلامشهر، تهران، ری، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت :تفکر بسیج که مورد تاکید امام(ره) بود، سبب حل بسیاری از مشکلات شده و می شود.

کد مطلب: ۸۷۲۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کواکبیان :شادی های فرهنگی و نشاط را در جامعه حفظ کنیم

مصطفی کواکبیان در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی اسلامشهر بابیان این که نظام جمهوری اسلامی همواره از مدعیان برقراری اتحاد میان شیعه و سنی بوده واز پیشگامان این اتحاد است، اظهار داشت: برخی از کشورها سعی دارند،با ایجاد داعش، القاعده و گروه های تکفیری بین مذاهب اسلامی اختلاف بیاندازند، اما مسئولین جمهوری اسلامی همواره در تلاش برای ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی بوده و هستند.

وی در ادامه با بیان این که وحدت بین مذاهب اسلامی اهمیت فراوانی دارد،گفت: درحال حاضر بیش از بیست نماینده اهل سنت درمجلس شورای اسلامی فعالیت کرده و یک فراکسیون نیز به همین نام دارند، این اتحاد امروز دردنیا به خوبی خودنمایی می کند وهمه مسئولین باید در راستای تفکر بسیجی گام بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته بسیج اشاره کردو افزود: شجره طیبه بسیج اهمیت فراوانی دارد، این تفکر بسیج که مورد تاکید امام(ره) بود، سبب حل بسیاری از مشکلات شده و می شود.

کواکبیان آمادگی برای جانفشانی وایثاررا ازشاخصه های عمده تفکربسیجی دانست وتصریح کرد:هرچه مسئولان ما فداکارتر باشند،حتما بسیجی تر هستندو یکی از شاخصه های بسیجی بودن، عدم تعلق به مال و لذات دنیوی است و درخدمت محرومین و مستضعفان بودن یکی از عمده ترین شاخصه های تفکر بسیجی است،همچنان که فعالیت بسیجیان در سازندگی و خدمت به مناطق محروم را می توانیم درجای جای کشورمان ببینیم.

نماینده مردم شهرستان های اسلامشهر، تهران، ری، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ما باید شادی های فرهنگی و نشاط را در جامعه حفظ کنیم و همین نشاط در راستای دین اسلام است و ماه ربیع الاول زمان شادی می باشد و باید درهفته های فرهنگی برنامه های شاد را بیشتر کنیم.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار