فرماندار اسلامشهر:

شهدا مظهر و نماد واقعی ولایتمداری هستند

اسلامشهر (پانا) - به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار اسلامشهر در آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدا مظهر و نماد واقعی ولایتمداری هستند

در این مراسم جهانی نژادجانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع)اسلامشهر درسخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و میلاد پیامبر اسلام اظهار داشت:شهید آوینی در کلام خودبیان می کند،آیت خلقت جهان پرورش انسانهایی است که برتعلقات دنیوی خود غلبه کرده وحسینی می شوند.

در ادامه مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیزدربیاناتی افزود:امام راحل بزرگترین سازمان مردم نهادرابا نام بسیج در جامعه ایجاد کرد و شهدای بسیجی هم با نثار خون خود امنیت وآرامش امروز را برای ما به ارمغان آوردند.

وی خاطر نشان کرد:اکنون نیز امام بسیجیان رهبری معظم نظام اسلامی، رهروصدیق امام راحل می باشند .

فرماندار اسلامشهر شهدارا شمع محفل بشریت برشمردوگفت:حضوردر مزار شهدا موجب تجدید وزنده شدن ایمان درقلوب همگان می گرددوپیام همه شهیدان و علی الخصوص شهدای بسیجی وحدت است که با عنایت به شرایط سال 97 وخصومت دیرینه استکبار جهانی وتحریم ها باید به امر وحدت توجه خاص شودو پیام مردم ایران اسلامی هم این می باشد که می ایستیم و در مقابل مشکلات ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

مرسلپور تاکیدکرد:همه شهدای ما با چهره خندان ازاین دنیا به محضرخداوند متعال عروج کردندو اکنون همه ما مسئولین درقبال خون مطهرشهدا ،ایثارگریهای جانبازان سرافراز و خانواده های معزز شهدا خدمت صادقانه وبی منت به مردم ایران اسلامی می باشد.

شایان ذکر است ، در این مراسم مسئولین و مردم ولایتمدار اسلامشهر با نوای کجایید ای شهیدا خدایی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و بسیجی را گلباران و با گلاب شستشو دادند.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار