فرماندار اردستان : امنیت پویا و موجود شهرستان مرهون تلاش شورای تامین است

اردستان، اصفهان (پانا‌) - فرماندار اردستان گفت : امنیت پایدار و همه جانبه درشهرستان بخاطر هوشیاری و تلاش شورای تامین است که از همه اعضا تشکر می شود.

کد مطلب: ۸۷۲۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اردستان : امنیت پویا و موجود شهرستان مرهون تلاش شورای تامین است

حمیدرضا تاملی در جلسه شورای اداری شهرستان در محل ناحیه مقاومت بسیج اظهار کرد : برنامه های متنوعی در این هفته بسیج تدارک دیده شده یکی از آنها برنامه فرهنگی است در تهران انجام خواهد شد همچنین بمناسبت سالروز شهادت شهید مدرس همایشی برگزار می شود.

وی افزود : با پیگیری نماینده محترم مملس شورای اسلامی نایب رئیس اول مجلس مهمان ویژه و سخنران این همایش خواهند بود.

فرماندار اردستان به برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت رسول (ص) در سوم آذر اشاره و خاطرنشان کرد : در این جشن از وجود سردار علی فدوی معاون ستاد کل نیروهای مسلح استفاده خواهد شد.

تاملی تاکید کرد : ماه ربیع الاول ما شادی و سرور است که برنامه های ویژه و شادابی در این ایام جهت ایجاد فضای شاداب در منطقه خواهیم داشت .

فرماندار اردستان با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت : اشاره متاسفانه سرانه مطالعه در شهرستان در حد مطلوب و استاندارد نبوده که می طلبد با برنامه ریزی و ایماد فضای مناسب زمینه مطالعه را بویژه برای جوانان فراهم کرده خواسته رهبرفرزانه انقلاب که افزایش سرانه مطالعه است را محقق کنیم .

وی تصریح کرد : بعضی از دستگاه ها ی اداری حالت رکود و ایستایی دارند و نظاره گرامور هستند و بعضی ها دنده عقب می روند که باید خودرا اصلاح کنند.

فرماندار اردستان گفت : من بشدت از عملکرد شورا ها بویژه شوراهای روستایی و دهیاریها نارضایتی دارم که از تحرک کافی بر خوردار نبوده ما تغییراتی در بخشداری مرکزی انجام داده که بتوانیم پویایی را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار