یادواره گرامیداشت شهدای دانش آموز در تبریز برگزار شد

دانش آموزان پای منبر خاطره گویان دفاع مقدس نشستند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی : ۴ جلد کتاب با موضوع شهادت تدوین شده است

تبریز(پانا)- صبح امروز و با حضور مسئولین ارشد و جمع کثیری از دانش آموزان بسیجی یادواره شهدای دانش آموز با نگاهی به جبهه سوسنگرد در تالار معلم تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۲۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پای منبر خاطره گویان دفاع مقدس نشستند

جعفر پاشایی صبح امروز در مراسم یادواره شهدا دانش آموز گفت: سوسنگرد نامی آشنا وحماسه ساز از حادثه شورانگیز حماسه های بلند دفاع مقدس است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: شهدا و شهدای دانش آموز با سد دفاعی از خون و جان خود انقلاب و نظام را بیمه و ماندگار کردند .

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان ادامه داد: امروز به برکت همین خونها ایران اسلامی سربلند و در عرصه های بین المللی سرافراز است .

وی همچنین گفت: امروز آموزش و پرورش بعنوان عنصر انتقال فرهنگ رویدادهای دوران دفاع مقدس را غنیمت شمرده و بعنوان مرجع از آنها استفاده می کند .

جعفر پاشایی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: در سال جاری تحصیلی در راستای اشاعه و پاسداشت فرهنگ شهادت 144 یادواره شهدا در سطح نواحی و مناطق استان برگزار خواهد شد .

وی همچنین با بیان اینکه نقش ما زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و رسالت شهیدان است از تدوین 4 جلد کتاب بعنوان منبع انتقال این مهم به نسل آینده خبر داد .

وی با اشاره به یاوه گویی های اخیر دشمنان گفت: اجانب بدانند سرمایه ما شهادت و مقاومت بوده و این اصل بر گرفته از فرهنگ عاشورایی می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار