نماینده ولی فقیه در استان سمنان: مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید در شان انقلاب و مملکت باشد

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این استان باید در شان انقلاب و مملکت باشد.

کد مطلب: ۸۷۲۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در استان سمنان: مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید در شان انقلاب و مملکت باشد

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان گفت: برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان باید در شان انقلاب و مملکت باشد.

وی در ادامه افزود: بازگویی برکات انقلاب از گذشته تاکنون وبیان دستاوردهای آن باید در اولیت باشد و این کار بسیار مهمی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: در برگزاری این جشن ها نباید فقط از دستاورد ها سخن گفت، بلکه باید کاستی و نقص ها هم نیز گفته شود. برگزاری این جشن ها خصوصا جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید به مردم اطلاع رسانی شود؛ زیرا همین مردم شریف ما بوده اند که برای برپایی این انقلاب زحمت کشیده اند و خون ها داده اند.

کمبودهایی که باید جبران شود

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در همین زمینه بر لزوم تبیین هر چه بهتر برکات و ثمرات انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: آگاه کردن مردم به‌ویژه نسل جوان از شرایط قبلی و قیاس آن با شرایط جدید در انتقال هر چه بهتر این مفاهیم مؤثر است.

وی با بیان اینکه قیاس شرایط فعلی و گذشته و همچنین تشریح برنامه‌های آینده حق طبیعی مردم است، اضافه کرد: هنوز به اهداف عالی جمهوری اسلامی نرسیده‌ایم؛ کمبودهایی هم داریم که باید جبران شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تشبیه انقلاب و کشور به بهشت و فاصله آن با بهشت برین عنوان کرد: اینکه بگوییم جایگاه فعلی بهشت برین است، این‌طور نیست؛ تنها قدمی در بهشت گذاشتیم و تا رسیدن به‌مراتب بالاتر هنوز راه در پیش است.

شاهچراغی اظهار داشت: در کنار تبیین توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب، باید نقصان و کمبودهای فعلی هم بازگو و برای رفع آن تدبیر شود.

وی حفظ ارزش‌ها و خون انقلاب را نیز ضروری دانست و تصریح کرد: باید در این مسیر با احتیاط حرکت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به تقارن جشن شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه، حفظ حرمت این ایام را نیز ضروری دانست و تأکید کرد: از مزایای جشن انقلاب، حفظ حرمت فاطمیه است و برکات انقلابی و معنوی نیز به نحو مطلوب تبیین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار