نماینده ولی فقیه درسپاه شهر قدس؛ تفکر بسیجی عامل مهمی برای سقوط رژیم صهیونیستی است

شهرقدس (پانا) - نماینده ولی فقیه سپاه شهرقدس گفت: رژیم صهیونیستی که زمانی ادعای قدرت و برتری ارتش خود در دنیا داشت، امروز توانایی ایستادگی در مقابل تفکر بسیجی را ندارد.

کد مطلب: ۸۷۲۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه درسپاه  شهر قدس؛ تفکر بسیجی عامل مهمی برای سقوط رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام رضا علی متهور ملکی نماینده ولی فقیه درسپاه شهر قدس در نشست خبری با اصحاب رسانه قدس در راستای گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:امروز بسیج به عنوان بزرگ ترین و ارزشمند ترین یاد گاری است که از امام (ره) بر جا مانده، لذا نه تنها مردم ملت ما بلکه تمامی مردم دنیا به ارزش این کار انقلابی و جهادی امام پی برده اند.

وی در ادامه افزود: آنچه که نظام جمهوری اسلامی را در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از این دوران از چالش های بزرگ نجات داده و مانع سقوط آن شده،بسیج و تفکر بسیجی می باشد چراکه این تفکر بسیجی سبب پیش رفت ها، اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام ملکی تاکید کرد: امروزه جبهه مقاومت که به رهبری نظام جمهوری اسلامی توانسته پشت استکبار را به خاک بزند و استکبار را به لرزه در بیاورد و جبهه مقاومت را به این جایگاه برساند ونتیجه حضور این تفکر بسیجی می باشد، لیکن با تشکیل بسیج در عراق و بسیج مردمی در سوریه موفق به نابودی داعش و بیرون کردن تروریسم از منطقه های اشغال شده می باشیم.

وی تصریح کرد: عراق قبل از ورود به تشکیل بسیج مردمی در استانه سقوط کردن بود که به فرمان مرجعیت و همایت ایران و نیز حمایت سردار سر افراز قاسم سلیمانی نجات پیدا کرد، همچنین رژیم صهیونیستی که زمانی ادعا بر قدرت و برتری ارتش خویش داشت امروز آنقد ذلیل شده که توانایی ایستادگی در مقابل این تفکر بسیجی را ندارد.

/خبرنگار:پردیس سهیلی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار