سرپرست استانداری البرز عنوان کرد: به کارگیری بانوان توانمند در پست‌های مدیریتی البرز

البرز (پانا) -– شهبازی، سرپرست استانداری البرز در اولین نشست سراسری تخصصی مشاوران و بانوان کارآفرین صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزو : در راستای تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان از پست های مدیریتی ، استفاده از ظرفیت بانوان توانمند در پست های مدیریتی البرز را در دستور کار خواهیم داشت .

کد مطلب: ۸۷۲۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست استانداری البرز عنوان کرد: به کارگیری بانوان توانمند  در پست‌های مدیریتی البرز

سرپرست استانداری البرز در اولین نشست سراسری تخصصی مشاوران و بانوان کارآفرین صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران که با حضور معصومه ابتکار ، معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهوری در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با ابراز خرسندی از برپایی چنین جلسه ای برای نخستین بار به میزبانی البرز، افزود: جای بسی افتخار برای بنده دارد که از نخستین برنامه های رسمی خود در کسوت سرپرستی استانداری را در حوزه بانوان دارم .

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان توانمند را در پست های مدیریتی البرز در راستای تحقق سهم ۳۰ درصدی بانوان از پست های مدیریتی در دستور کار خواهیم داشت .

شهبازی ادامه داد: با توجه به بررسی های صورت گرفته و بازخورد حضور بانوان در پست های مهم و کلیدی، اکنون و در این شرایط خاص کشور، مدیریت بانوان فرصتی مغتنم محسوب می شود.

سرپرست استانداری البرز اظهار داشت : در برهه ای حساس از تاریخ کشور، زنان با فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود زمینه ساز رویداد های بزرگی شدند و اکنون نیز در فعالیت های اقتصادی نقشی غیرقابل انکار و تعیین کننده دارند.

وی با اشاره به اقدامات مثبت استاندار سابق البرز در حوزه اشتغال و اعتماد به بانوان و جوانان در پست های مدیریتی افزود: تیم اقتصادی البرز بسیار فعال و پویا اقدام و عمل می کنند.

سرپرست استانداری البرز اضافه کرد: تولیدکنندگانی که در این شرایط خاص نیز عاشقانه فعالیت می کنند، با تمام وجود به کشور و جامعه خود عشق می ورزند.

وی گفت: طی گفتگوهایی که در قالب بازدید از نمایشگاه با برخی تولیدکنندگان صورت گرفت، ابراز خرسندی آنها از پیگیری مشکلات و موانعشان، نشان از عزم جزم مجموعه استان برای تسهیل و رفع موانع تولید دارد.

شهبازی افزود: اکنون کشور در شرایط سختی قرار دارد ولی از این برهه حساس نیز با اتحاد و انسجام گذر خواهیم کرد و برگ زرینی از افتخار بر تارک تاریخ کشور بر جای می گذاریم.

سرپرست استانداری البرز گفت: در شرایط کنونی در البرز حدود 500 بانو در پست های پایه ای مدیریتی مشغول به کار هستند.
وی گفت: امید است با اتحاد و انسجام مجموعه استان، در راستای تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت، اقدامات موثری برای رشد و توسعه البرز انجام دهیم.

در پایان این مراسم از بانوان موفق در حوزه اقتصادی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار