برگزیده کشوری دومین دوره مسابقات کتابخوانی دانایی و توانایی:

کتاب خوانی به من آموخت هدایت خداوند با اراده رمز پیروزی درزندگی است

اسلامشهر (پانا) - دانش آموز مدرسه نمونه دولتی اسدیان آموزش و پرورش اسلامشهر برگزیده کشوری دومین دوره مسابقات کتابخوانی دانایی و توانایی شد.

کد مطلب: ۸۷۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کتاب خوانی به من آموخت هدایت خداوند با اراده رمز پیروزی درزندگی است

فاطمه حسن زاده برگزیده کشوری دومین جشنواره کتابخوانی دانایی و توانایی درگفتگوباخبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهارداشت:از دیدگاه من کتابخوانی درتقویت سطح لغات ما تاثیرداردو راهنمای ما در زندگی روزانه میباشدو ازطرفی دیگر زمینه افزایش اطلاعات وحل مشکلات را برای ما دربر دارد و در نهایت ورزشی مهم برای پرورش فکر خواهد بود.

وی در ادامه افزود:برای شرکت در مسابقات کتابخوانی کتاب سفر زندگی برای من از جذابیت خاصی برخورداربود، زیرا در این کتاب با مثالهای ساده راهنمای خوبی برای همگان درزندگی میباشد.

حسن زاده خاطرنشان کرد:در این کتاب تلاش و کوشش در زندگی را به مداد تراش تشبیه میکند که پس از رنج فراوان نوک آن تیزمیشود و سپس اثر مداد را در این میداند که ما باید مراقب درون و برون خود باشیم و با هشیاری کامل از همه مسائل عبرت بگیریم.

برگزیده سومین جشنواره کتابخوانی دانایی و توانایی تصریح کرد:مثال کار کرد پاک کن در این کتاب به من یاد داد که فرصت تصحیح اشتباه در زندگی همیشه هست و در نهایت دریافتم هدایت خداوند با اراده من رمز پیروزی در زندگی است.

شایان ذکر است،ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر، این موفقیت را به مدیر آموزش و پرورش ،دانش آموز و خانواده وی ،همکاران مدرسه نمونه دولتی اسدیان و کارشناسی فرهنگی ، هنری منطقه تبریک گفت و از تلاشهای همگان در راستای کسب این عنوان کشوری تقدیر نمود.

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار