معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دروازه ورود به ورزش قهرمانی و پهلوانی است

شهرری(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش ری گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به عنوان مطالبه دانش آموزان، دروازه ورود به ورزش همگانی ، قهرمانی و پهلوانی است.

کد مطلب: ۸۷۱۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دروازه ورود به ورزش قهرمانی و پهلوانی است

رحمت اله قاسمی در مراسم افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اظهار داشت : اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، گام مهمی در ایجاد روحیه ی همراهی و همدلی مسئولین آموزش و پرورش ، دانش ­آموزان و اولیای آنهاست .

وی در ادامه گفت: از آنجایی که مدرسه مبدا تحولات، خیرات و ارزش­های اجتماعی است، اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ­ای را می توان به عنوان یکی از این ارزش­ها نام بردکه باعث توجه به سلامت و نشاط جسم ، یادگیری پارهای از مهارتها، شکوفایی استعدادها ، پرورش حواس و مهمتر از همه تعلیم و تربیت دانش آموزان می­شود.

قاسمی تاکید کرد : این حرکت عظیم در مدارس با هدف ترویج مدرسه محوری، توسعه و فرهنگ مشارکتی اولیا مدرسه و دانش آموزان، باعث افزایش شادابی ، نشاط و سلامت جسمی ، روانی دانش آموزان شده است.

در ادامه مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک ری نیز در سخنانی گفت: تلاش داریم با برگزاری چنین بهانه هایی ،نشاط پویای و سلامت را همانند گذشته در مدارس شهرستان بازگردانیم.

بهروز نصیری بیان کرد: این مسابقات همان رقابت‌هایی است که در سالیان نه‌چندان دور در مدارس ابتدایی و راهنمایی و البته دوره متوسطه به‌صورت بین کلاسی و در رشته عمدتاً فوتبال گل‌کوچک برگزار می‌شد و مقرر شده تا در راستای عملیاتی کردن سند تحول آموزشی در مدارس کشور و در بخش تربیت‌بدنی به‌صورت منسجم و برنامه‌ریزی‌شده که دارای خروجی باشد برگزار شود.

وی تاکید کرد: مسئولان آموزش وپرورش باید تلاش کنند روحیه نشاط وشادابی را با هر بهانه در بین دانش آموزان استان نهادینه کنند تا تا حس مسئولیت پذیری ومشارکت در بین آنان تقویت شود.

/خبرنگار:محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار