کارشناس مسئول امور بانوان آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

مشارکت80دانش آموزدختر درطرح تقویت شیوه های مهارتی

بیرجند(پانا) ـ کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 80 دانش آموز دختر پایه هشتم به همراه اولیای خود در شهرستان های سرایان، فردوس و قاین در طرح تقویت شیوه های مهارتی ارتباطی شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۷۱۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت80دانش آموزدختر درطرح تقویت شیوه های مهارتی

تول چهکندی نژاد در نشست راهبردی بانوان ستادی استان ، اظهار کرد: بیش از 5 طرح ملی و استانی توسط امور بانوان در مدارس استان اجرا می شود و قریب 78 هزار دانش آموز دختر استان در دوره های مختلف تحصیلی از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

وی، با اشاره به نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خانواده و نقش زن در عناصر بنیادی و تحکیم جامعه تصریح کرد: زن به عنوان عنصر بنیادی در تحکیم و تعالی جامعه نقش محوری و ویژه ای دارد.

کارشناس مسئول امور بانوان آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از خانواده به عنوان بنیادی ترین واحد جامعه یاد کرد و افزود: این کانون محور اصلی رشد و تعالی انسان است و چنانچه به هر دلیلی کانون گرم خانواده دچار مشکل شده و یا خدا ناکرده فرو بپاشد زمینه ساز بروز ناهنجاری های اجتماعی در جامعه می شود.

چهکندی نژاد، با بیان این که اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه ابزاری غرب به زن را تغییرداده و به زن شخصیت و کرامت بخشید، یاد آور شد: در این نگاه متعالی است که شخصیت مادری زن نمود پیدا کرده و توانایی تربیت انسان هایی وارسته، مومن و متعهد را پیدا می کند و دامانش محل عروج انسان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار