گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در زبرخان

زبرخان (پانا) - مراسم گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در زبرخان باهدف برنامه‌ریزی برای فعالیت بیشتر و موثرترکتابخانه‌های عمومی و سایر مدارس و نهادها با حضور مدیران مدارس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۱۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در زبرخان

معاون پرورشی و تربیت بدنی زبرخان با اشاره به شعار هفته کتاب با عنوان «حال خوش خواندن» و برگزاری برنامه های فرهنگی مرتبط با این هفته، اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای برای این هفته پیش بینی شده است که از آن جمله می‌توان عضویت رایگان در کتابخانه‌های سطح منطقه و برگزاری مراسم نمادین زنگ کتاب و برپایی نمایشگاه های کتاب و کتابخوانی در سطح مدارس منطقه اشاره کرد.


سید علی حسینی، ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، گسترش و ارتقاء سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در زبرخان را درگرو تعامل و همکاری کتابخوانه ها و انجمن های کتابخوانی با مدارس و سایر نهادهای مربوطه دانست و گفت: امیدوارم با آسیب‌شناسی و تدوین برنامه‌های منطقی و عملیاتی شاهد رفع موانع و بهبود وضعیت کتاب و کتابخوانی در این منطقه باشیم.


وی برگزاری برنامه‌های هفته کتاب را فرصتی مغتنم جهت معرفی جایگاه و نقش سازنده کتاب و کتابخوانی به جامعه دانست و تصریح کرد: تصمیم داریم در این ایام از ظرفیت سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در راستای برگزاری بهتر برنامه‌های گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار در منطقه بهره گیریم.


حسینی با اشاره به انتخاب شعار «حال خوش خواندن» به عنوان شعار این دوره از هفته کتاب گفت: امیدوارم که این شعار الگوی همگانی و موثر در تمام فعالیت‌های هفته کتاب باشد و امیدوارم «حال خوش خواندن» منوط به هفته کتاب نباشد و مردم در حال و هوای خوش کتاب قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار