ایران مجازی هم نیاز به دفاع دارد

شهرری(پانا) - قهرمانی مشاور فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش پدافند غیر عامل در ناحیه دو شهر ری برخی ابعاد پدافند غیر عامل و نقش دختران در این موضوع را تشریح نمود .

کد مطلب: ۸۷۱۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ایران مجازی هم نیاز به دفاع دارد

قهرمانی مشاور فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور و سرگروه آمادگی دفاعی شهرستانهای استان تهران گفت: در پدافند غیر عامل در حوزه ی فرهنگ اعتقاد بر این است که اگر خانواده ای مستحکم در کشور وجود داشته باشد بنیان خانواده یکی از اصلی ترین نهادهای اجتماعی است و قطعا جامعه ی ایمن را در پی خواهد داشت.

وی در زمینه ی پدافند سایبری خاطر نشان کرد: افزایش سواد رسانه ای در فضای مجازی و پرهیز از افراط در کاربری رایانه از مهم ترین اقدامات مصون سازی دختران در فضای مجازی است، ایران مجازی هم نیاز به دفاع دارد و مهارت این دفاع را بیاموزیم تا دچار بحران نشویم.

مولف کتاب آمادگی دفاعی در موضوع پدافند اقتصادی گفت: همکاری در تقویت و گسترش فرهنگ کار و تولید، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اصراف و تجمل گرایی، استفاده از تولیدات ملی و کمک به افزایش کیفیت محصولات داخلی، کسب مهارت در زمینه صنایع دستی و هنرهای بومی و سنتی و خودداری از مصرف کالاهای خارجی و گرایش به زندگی ساده از مهم ترین موارد تاثیر گذاری دختران در اقتصاد مقاومتی کشور است.

وی تصریح کرد باید به جای تجمل گرایی به کیفیت بخشی زندگی بپردازیم .

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار