ریشه بسیاری از نابهنجاری های اجتماعی اعتیاد است

خرم آباد ( پانا ) - مدیر کل آموزش وپرورش لرستان گفت:ریشه بسیاری از نابهنجاری های اجتماعی اعتیاد است .

کد مطلب: ۸۷۰۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ریشه بسیاری از نابهنجاری های اجتماعی اعتیاد است

رضا زینی وند مقدم در مراسم نمادین آغاز هفته مبازه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی که در دبیرستان دخترانه 12 فروردین خرم آباد برگزار شد افزود:امروزه برنامه های بسیار خوبی در جهت رفع و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی اظهار داشت:آموزش و پرورش بعنوان مهمترین و تأثیرگذارترین نهاد اجتماعی در جامعه است و سرمایه گذاری در این حوزه قطعا نتیجه بخش خواهد بود.
رضا زینی وند مقدم در بحث آسیب های اجتماعی گفت : امروزه آموزش و پرورش با اجرای سند تحول بنیادین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به دنبال رفع محرومیت ها و آسیب های اجتماعی و عوامل آن است .

وی افزود: اگر نظام آموزشی ما هدفمند طراحی شده باشد قطعا حاصل این نظام بایستی شکوفایی استعدادها، پیشرفت علم و تکنولوژی اشتغال، رونق تولید، و تعالی اجتماعی باشد و امروزه سند تحول بنیادین به دنبال این اهداف است .
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از اجرای برنامه "کوه پیمایی" در بام لرستان با حضور 1000 نفر از دانش آموزان دختر و پسردر هفته جاری خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 خرم آباد نیز گفت: مهمترین سرمایه کشور برای توسعه و بالندگی دانش آموزان هستند و بایستی آنها را برای زندگی سالم و اثر بخش در جامعه تربیت کرد.
پرویز محسنی با اشاره به جمله " پیشگیری بهتر از درمان است " تأکید کرد: بهترین راه جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری به موقع است و نبایستی متولی امر را فقط دولت بدانیم بلکه عزم عمومی برای مقابله با آسیب های اجتماعی مورد نیاز است.
در ادامه این برنامه از نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد در دبیرستان 12 فروردین بازدید بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار