دیدار مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با خانواده محترم شهدای فرهنگی ناحیه دو ری

شهرری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور در اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ری با خانواده های محترم شهدای فرهنگی این منطقه دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۷۰۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با خانواده محترم شهدای فرهنگی ناحیه دو ری

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا ، گفت : خانواده شهدا نیاز به این دیدارها ندارند بلکه این ما هستیم که مدیون شهدا هستیم و نیازمند به ملاقات با خانواده شهداییم تا بتوانیم از مسیر ارزشی انها دور نشویم .

وی با تاکید بر اینکه آسایش و امنیت امروز جامعه مدیون خون شهداست ، اظهار داشت: این نظام با سختی ها و مشقات بسیار زیادی به اینجا رسیده است و برای ثبات آن مردان و جوانان بزرگی را از دست داده است که یاد و خاطره آنان همیشه در دلها زنده است .

فولادوند با اشاره به اینکه ما نباید روحیه جهادی و ایثارگری خود را از دست بدهیم ، تاکید کرد: باید با تاسی و پیروی از راه و منش شهدا و ایثارگری در برابر تمامی فشارها بایستیم و لحظه ای از راه آن عزیزان جدا نشویم .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش موظف است تا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند ، تصریح کرد: جوانان ما باید با ارزش های دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تا بتوانند پی به ارزش های بالای شهدا و خون هایی که برای آسایش و امنیت این سرزمین ریخته شده است ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار