رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز:

کانون های فرهنگی تربیتی ، محلی برای پرورش یک شهروند با قابلیت ها و مهارت های فنی و اجتماعی مطلوب است

البرز(پانا) - عباس زمانیان، رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز در گفتگو با خبرنگار پانا البرز با اشاره به برگزاری سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور تاکید نمود : کانون های فرهنگی تربیتی ، محلی برای پرورش یک شهروند با قابلیت ها و مهارت های فنی و اجتماعی مطلوب است .

کد مطلب: ۸۷۰۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کانون های فرهنگی تربیتی ، محلی برای  پرورش یک شهروند با قابلیت ها و مهارت های فنی و اجتماعی مطلوب است

رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز با اشاره به برگزاری سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور از بیستم تا بیست و چهارم آبان ماه 97 در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهارداشت: در این جشنواره دستاوردهای 580 کانون فرهنگی و تربیتی فعال در استان های مختلف به نمایش درآمد که آموزش و پرورش البرز موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره گردید .

زمانیان تصریح کرد: سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور، در شش بخش که شامل نمایشگاه، فروشگاه و کارگاه های مهارت آموزی،یادمان شهدا، جنگ و ضیافت شبانه، کارگاه آموزشی مدیران و برنامه جوانه ها و بخش جنبی برگزار گردید .

وی با اشاره به فعالیت 12 کانون فرهنگی و تربیتی در استان البرز بیان داشت: این جشنواره با تاکید بر نقش مکملی کانون های فرهنگی تربیتی در نظام آموزش و پرورش ، معرفی برنامه های کانون ها، شناسایی و معرفی خلاقیت ها و ابتکارات کانون ها در دستور کار قرار گرفت.
وی در ادامه با تشریح اهداف برگزاری این جشنواره افزود : استفاده بهینه از تجارب ارزشمند کانون ها ، تقدیر از زحمات مربیان، شناسایی روش های نوین به منظور افزایش اثر بخشی برنامه های کانون و توسعه و ارتقای مهارت کارشناسان و مربیان کانون های فرهنگی تربیتی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد .
رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز با اشاره به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد : کانون ها با استفاده از ابتکارات و ارائه برنامه های مالی و اقتصادی بستر حرفه آموزی و مهارت را برای دانش آموزان فراهم می آورند لذا ما در کانون های فرهنگی تربیتی به دنبال پرورش یک شهروند با قابلیت ها و مهارت های فنی و اجتماعی مطلوب هستیم.

زمانیان در خاتمه گفت: برنامه های مختلفی در کانون های فرهنگی تربیتی البرز تدوین شده است که از آن جمله می توان به برنامه های عمومی ،انجمن ها و کارگاه های مهارت آموزی در راستای دستیابی به اهدافی نظیر توانمند سازی افراد ، تربیت شهروند حرفه ای و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اشاره نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار