منافع مردم و دغدغه های همشهریان در بیمارستان دوم قاین دیده شود/اولویت کار، استفاده از قانون به نفع مردم باشد

قاین (پانا) ـ نماینده مردم قاینات و زیرکوه در خصوص بیمارستان دوم قاین گفت:حرف ما این است که منافع مردم و دغدغه های همشهریان در بحث کلنگ زنی دیده شود و هرجا کارشناسان تشخیص دادند کلنگ زنی انجام شود و مقدمات این کار هرچه سریعتر فراهم تا اعتبار امسال هزینه شود.

کد مطلب: ۸۶۹۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
منافع مردم و دغدغه های همشهریان در بیمارستان دوم قاین دیده شود/اولویت کار، استفاده از قانون به نفع مردم باشد

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان قاینات با اشاره به وضعیت موجود گفت: مسئولیت در شرایط سخت متفاوت است و مسئولیتی که در شرایط سخت بودجه ای کشور استمرار پیدا می کند نیاز به حرکت جهادی واقعی و تدبیر خود شما مدیران دارد و بسیاری از امورات در شهرستان شدنی است ونیاز به هماهنگی استانی هم ندارد.

وی افزود:هرکدام از ما اگر وظیفه خود را به دقت انجام دهیم بیش از 80 درصد مشکلات حل می شود و هرجا به حوزه دیگری وارد و دیگری را نقد کنیم واز خود غافل شویم بر مشکلات کشور افزوده می شود.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه اظهارکرد:در شرایط اقتصادی سختی هستیم و بودجه امسال بودجه منقبضی خواهد بود نه بودجه منبسط و این موضوع کار ما مدیران را دراین شرایط سخت تر خواهد کرد ونیاز به مدیریت دارد.

وی بااشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان قاینات و پیگیری هایی که از شخص وزیر داشته است گفت: به عنوان مثال وقتی در خصوص ویلا سازی در مجلس قانونی به تصویب می رسد یک قانون ملی است و در استانهای کویری و شهرستانها باید مسئولین همکاری بیشتری داشته باشند و اولویت کار با مردم و استفاده از قانون به نفع مردم باشد.

فلاحتی گفت: متاسفانه دیدگاه یک مسئول اداری در شهرستان با دیدگاه عالی ترین مقام وزارات هم خوانی ندارد و لذا باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم می شود .

وی به پیگیری های صورت گرفته در خصوص بیمارستان دوم قاین،پادگان ،دانشگاه فرهنگیان ،سالن ورزشی چند منظوره،حل مشکلات فاضلاب غدیر و.. اشاره کرد و گفت:آنچه در وزارت بهداشت ودر دانشگاه علوم پزشکی برای بیمارستان دوم مطرح کردیم این است که ما انتظار داریم وظیفه وزارت بهداشت ودرمان و دانشگاه علوم پزشکی هرچه سریعتر به نتیجه برسد .

نماینده مردم قاینات و زیرکوه گفت:حرف ما این است که منافع مردم و دغدغه های همشهریان در بحث کلنگ زنی دیده شود و هرجا کارشناسان تشخیص دادند کلنگ زنی انجام شود و مقدمات این کار هرچه سریعتر فراهم تا اعتبار امسال هزینه شود.

وی به سفر معاون دانشگاه فرهنگیان کشور به شهرستان قاینات و بررسی مکانی دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته ماده 28 برای قاین مصوب و ظرف کمتر از یک ماه بیش از 100 نفر دانشجو دوره های خود رادر شهرستان قاینات آغاز خواهند کرد .

فلاحتی شرط اجرای ماده 28 را تحویل فضای مورد تایید هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد و گفت: با تحویل مکان مورد نظر آموزش و پرورش هیچ نگران فضای آموزشی نباشد و قطع به یقین در سال آینده آموزش و پرورش دغدغه ای برای فضای آموزشی نخواهد داشت.

وی به سفر رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اشاره کرد و گفت: قول های بسیار خوبی برای شهرستان داده شده است .

فلاحتی تخصیص 5 میلیارد تومان برای حل مشکل فاضلاب غدیر قاین را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: مدیر عامل آب و فاضلاب استان برای حل مشکل قول داده اند که تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است و از مسئولین مربوطه در خواست می شود که هرچه سریعرت مشکل این مجتمع حل و منتظر اتصال به فاضلاب شهری نباشند.

فلاحتی از آغاز به کار کارخانه UPVCدر شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات و پیگیری های بسیار زیادی صورت گرفت و مشکلات کارخانه مرتفع و اکنون در مرحله آزمایشی است و به زودی شاهد راه اندازی و اشتغال زایی در شهرستان خواهیم بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار