تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی از اولویت های آموزش و پرورش فارس است

شیراز (پانا) - در بازدید سه تن از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی از پروژه های آموزش و پرورش در شیراز ،بر اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی تاکید شد.

کد مطلب: ۸۶۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل طرح های نیمه تمام آموزشی از اولویت های آموزش و پرورش فارس است

علی اکبری ، مسعود رضایی و کورش کرمپور با حضور در ساختمان علوم و فنون پژوهشکده معلم فارس از نزدیک از روند ساخت این مجموعه بزرگ دانش آموزی و فرهنگی که شامل کارگاه و آزمایشگاههای متعدد دروس مختلف هست بازدید کردند.

این مجموعه بزرگ علمی در زمینی به مساحت دو هزارمتر مربع احداث شده و دارای 7 هزار مترمربع زیر بنا در سه طبقه می باشد که 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در بخشی از مجموعه پژوهشکده معلم فارس درحال احداث می باشد.

این سه نماینده سپس در هنرستان در حال احداث شهید بهشتی واقع در خیابان ارم که بزرگترین هنرستان جنوب کشور می باشد حضور یافتند و از نزدیک در جریان روند احداث این مجموعه بزرگ آموزشی در شیراز قرار گرفتند.

این هنرستان دارای 12 کارگاه ، 30 کلاس آموزشی ، سالن اجتماعات و ورزشی و نمازخانه و اتاق های اداری در زمینی به مساحت 7 هزار و بازیربنای 8 هزارمترمربع درحال احداث است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی سپس در محل ساختمان مجتمع فرهنگی ولایت و اداره جدیدالاحداث آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز حضور یافتند و از نزدیک از قسمت های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

این مجموعه بزرگ در زمینی به مساحت 8هزار مترمربع و با زیربنایی بالغ بر 7هزار و پانصد مترمربع در سه طبقه ساخته شده است .

این سه نماینده سپس با حضور در محل مرکز جدیدالاحداث آموزش نیروی انسانی فرهنگیان فارس از نزدیک این مرکز بزرگ آموزشی را بازدید کردند.

این مجموعه بزرگ آموزشی دارای 9 کلاس درس و 8 خوابگاه و 4 سوییت ویژه مدرسین و اساتید و یک سالن بزرگ همایش 300 نفره و سلف سرویس غذا خوری و نمازخانه در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و بازیر بنایی بالغ بر 3 هزار و هشتصد مترمربع و درسه طبقه ساخته شده است.

نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی همچنین در پایان بازدید خود از پروژه های آموزش و پرورش در شیراز از پروژه احداث هتل باشگاه فرهنگیان شماره ۲ شیراز بازدید کردند.

این پروژه که در زمینی به مساحت 1هزارمترمربع و با زیر بنایی بالغ بر 5هزار و ششصد متربع در محل باشگاه فرهنگیان شماره 2 ساخته شده است، دارای 33 سوییت پذیرش مهمان و یک سالن اجتماعات کنفرانس است و تاکنون 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نمایندگان مجلس حاضر در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از این پروژه ها بر لزوم تسریع در تکمیل آن تاکید کردند.

علی اکبری در این بازدید گفت: آموزش و پرورش دستگاهی است که بالاترین توجه را باید به ان معطوف داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:باید کارهای بنیادین و زیر بنایی در این مجموعه انجام شود چراکه آنچه که تربیت میشود در این مجموعه انجام میشود.

وی گفت:خوشبختانه نگاه مجلس به این مجموعه نگاه مثبتی هست و علی رغم اینکه این مجموعه بالاترین نیروی انسانی در دولت را به خود اختصاص داده است باید توجه ویژه ای هم به آن اختصاص داده شود/

مسعود رضایی نیز در این بازدید گفت:بحمدالله امروز شاهد پروژه های خیلی خوبی در حوزه اموزش و پرورش در شیراز هستیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند که این پروژه ها هنوز اعتبارات زیادی برای تکمیل لازم دارند ولی نمایندگان فارس در مجلس تلاش خواهند کرد که از منابع گوناگون اعتبارات لازم را تامین کنند.

وی گفت:این پروزه ها از جمله پروزه های ماندگار در کشور و در شیراز خواهند بود.

کورش کرمپور دیگر نماینده مردم فارس در مجلس شورای اسلامی نیز بر ضرورت حمایت دولت و مجلس از طرح های نیمه تمام اموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: باید بهترین فضاها و امکانات به مدارس اختصاص یابد.

نماینده مردم فیروزاباد، فراشبند و قیرکارزین در مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان از جمله نجیب ترین اقشار جامعه هستند و هر کاری بتوان برای این مجموعه انجام داد کم است.

خاطر نشان میشود: در این بازدید دکتر نجفی مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گزارشی از روند پروژه های مختلف آموزش و پرورش در استان ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار