پروازهای اربعین با انجام ۹۰۶ پرواز در فرودگاه امام پایان یافت

تهران (پانا) - معاون بهره‌برداری فرودگاه امام خمینی (ره) از اتمام عملیات پروازهای اربعین با اعزام و پذیرش بیش از ۱۵۷ هزار زائر در این فرودگاه و همزمان با پایان ماه صفر خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۸۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
 پروازهای اربعین با انجام ۹۰۶ پرواز در فرودگاه امام پایان یافت

به گزارش فرودگاه امام خمینی (ره)، علی رستمی با اشاره به اعزام و پذیرش ۱۵۷ هزار و ۳۳۳ زائر در عملیات پروازی اربعین امسال اظهار کرد: در مجموع ۷۸ هزار و ۷۷ نفر در عملیات رفت و ۷۹ هزار و ۳۵۶ نفر در عملیات برگشت پروازهای اربعین از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعزام و پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه در عملیات پروازی اربعین ۹۷، شاهد کاهش ۳۲ درصدی تأخیر پروازها بودیم گفت: از تاریخ ۲۷ مهر تا ۱۶ آبان ماه ۹۰۶ نشست و برخاست انجام شد که ۸ شرکت هواپیمایی ایرانی به همراه شرکت هواپیمایی العراقیه، مسؤلیت انتقال زائران اربعین حسینی (ع) را بر عهده داشتند.

عضو هیات مدیره فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه داد: میزان کل بار جابه جا شده زائران اربعین حسینی (ع) در پروازهای رفت و برگشت از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بالغ بر ۱۴۷ تُن برآورد شده است.

رستمی خاطرنشان کرد: عملیات پروازی اربعین ۹۷ همزمان با اتمام ماه صفر به پایان رسید که در این عملیات با تخصیص بال شرقی ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در زمان اعزام و تخصیص بال غربی ترمینال در زمان پذیرش و در نظر گرفتن گیت‌های اختصاصی گذرنامه، رضایت‌مندی خوبی را در بین زائران عتبات عالیات شاهد بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار