معاون استاندار تاکید کرد:

لزوم انسجام سلایق مختلف سیاسی در منافع ملی

مشهد( پانا)_ معاون اجتماعی سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی در نشست صمیمی با منتخبین تشکل های دانش آموزی بر لزوم انسجام سلایق مختلف سیاسی در منافع ملی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
لزوم انسجام سلایق مختلف سیاسی  در منافع ملی

محمد رحیم نوروزیان در این نشست که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: شما جوانان و نوجوانان نخبه باید احساس وظیفه کنید معمولا افراد اثر گذار در کشور از بین چنین اجتماعاتی هستند. افرادی که مسئولیت اجتماعی در این تشکل ها می پذیرند در آینده کشور نیز مسئولیت می پذیرند و اثر گذارند.
وی ادامه داد: بهترین استعداد های ما در جامعه متاسفانه یا به علوم انسانی علاقه ندارند یا اگر دارند فضای جامعه اینها را به سمت رشته تجربی و ریاضی سوق می دهد. در کشور های پیشرفته مقامات کشور ها عمدتا در علوم انسانی تحصیل کرده اند و شان و ارج رشته های علوم انسانی خیلی بالا است ، لازم است سیستم آموزشی برای این مهم برنامه ریزی کند.
وی گفت: در مسائل اقتصادی باید نگاه سیاسی را کنار بگذاریم هر دولتی سر کار باشد اگر ما کمک نکنیم موفق نخواهد بود حتی کسی که به این دولت رای نداده است.
وی با بیان اینکه در جبهه مخالفین مساعدت کردنبه دولت ها از خودگذشتگی می خواهد، گفت: بعضا بی تدبیری و سو مدیریت وجود دارد و دشمن سوئ استفاده می کند تصویر نادرستی از کشور نشان می دهد .
معاون اجتماعی، سیاسی، امنیتی در ادامه اظهار داشت: وقتی مشکلات رفع می شود که با وجود اختلاف سلیقه در منافع ملی همه با هم باشیم. امروز بیش از هر زمانی به انسجام نیاز داریم.
نوروزیان در مورد تلاش دشمن برای خراب کردن رابطه ی حکومت دینی با مردم گفت: دشمن در تلاش است رابطه حکومت و مردم را خراب کند که باید مراقب بود، اگر همه افتخارات خودمان را با دست خودمان خراب کنیم باز هم امریکا ما را به رسمیت نمی شناسد دشمنی امریکا با ما تمامی ندارد.
وی گفت: در قبل از انقلاب با سی میلیون جمعیت و فروش پنج برابری نفت و وابستگی به غرب باز هم تورم دو رقمی داشتیم و از خیلی کشور های توسعه یافته کمتر بودیم، تمام زیر ساخت ها پس از انقلاب ایجاد شد. پس از انقلاب در سواد آموزی، امید به زندگی و بالا رفتن سطح رفاه جهش داشتیم. کشور ما کشور جوان است و عمده ترین نقش را در طول انقلاب جوانان داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار