جشنواره یادگیری نخستین واژه «آب» در مدارس ابتدائی روستائی آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه(پانا)-جشنواره یادگیری نخستین واژه «آب» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، جلوگیری از هدر رفت این مایه حیاتی و روش های درست استفاده در بین دانش آموزان دوره ابتدائی مناطق روستائی استان اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۶۸۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره یادگیری نخستین واژه «آب» در مدارس ابتدائی روستائی آذربایجان غربی اجرا می شود

نشست هماهنگی برگزاری جشنواره یادگیری نخستین واژه «آب» در مدارس روستایی استان با حضور مسئولان آب و فاضلاب روستائی و اداره کل آموزش و پرورش استان در محل معاونت آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

علی خویی در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش همواره در حوزه فرهنگسازی پیشرو بوده است؛ اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان در طول سالتحصیلی آماده هرگونه همکاری در خصوص فرهنگسازی مدیریت مصرف آب می باشد.

وحید مینائی نیز با اشاره به معضل کمبود آب در سالهای آتی اظهار کرد: اولویت ما در خصوص مدیریت منابع آب، فرهنگ سازی مصرف است.

وی با بیان اینکه کودکان پل ارتباطی بین جامعه و خانواده‌ها هستند؛ خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغاتی در دوره ابتدائی و مناطق روستائی نتیجه بخش تر خواهد بود.

گفتنی است ارائه موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگ سازی، مدیریت و مصرف بهینه آب توسط کارشناسان آب و فاضلاب و شبکه سازمان‌های مردم نهاد استان و همچنین اجرای مقاله، شعر و نمایش توسط دانش آموزان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب از جمله برنامه‌هایی خواهد بود که در جشنواره نخستین واژه آب اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار