شکوه حضور فرهنگیان و دانش آموزان روستایی در راهپیمایی 13 آبان

سمیرم، اصفهان (پانا) - دانش آموزان مدارس مقاطع مختلف تحصیلی روستاهای سادات آباد و چهارراه شهرستان سمیرم در روز ۱۳ آبان همگام و همنوا با دانش آموزان سراسر کشور شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

کد مطلب: ۸۶۸۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شکوه حضور فرهنگیان و دانش آموزان روستایی در راهپیمایی 13 آبان

در این برنامه که دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهدای سادات آباد و امام باقر(ع) و دبیرستانهای حافظ ، حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و شریفه شرکت داشتند، ابتدا مسیر مدرسه خود تا مدرسه شهدای سادات آباد را راهپیمایی کرده و در مدرسه شهدای سادات آباد تجمع نمودند. در این تجمع علاوه بر دانش آموزان، تعدادی از اولیا، فرهنگیان شاغل در مدارس، فرمانده پایگاه های بسیج منطقه ، شورای اسلامی روستاهای سادات آباد و آب ملخ و دهیاران روستاهای سادات آباد و آب ملخ ، فرمانده پاسگاه انتظامی چهارراه ، مأمورین اورژانس ۱۱۵ ، کارکنان مرکز بهداشتی درمانی چهارراه و انجمن اولیا و مربیان مدارس حضور داشتند.

در این مراسم که از ساعت 11:30 صبح آغاز گردید، پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، به صورت جداگانه دانش آموزان آموزشگاه های امام باقر(ع) و شهدای سادات آباد سرود همگانی در مورد روز ۱۳ آبان خواندند. سپس دانش آموز دبیرستان شریفه مقاله ای در این خصوص قرائت نمود. سپس حاج آقا موسوی فضلی در این خصوص سخنرانی ایراد نمودند و در پایان قطعنامه روز ۱۳آبان توسط همکار بسیجی سید محمد موسوی قرائت و دانش آموزان با تکبیر خود بند بند قطعنامه را تایید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار